Langs deze weg ik mijzelf even voorstellen op dit forum. Mijn naam is Dirk Willems, ik ben 42 jaar en woon in Rosmalen met mijn vrouw Jolanda en onze 2 dochters (Laura en Rosa). Na jaren lang paarden te hebben gefokt, en nog steeds, is het nog niet gelukt om een zwart paard te fokken! Dus toen maar gaan kijken en zoeken naar een zwarte Mustang. Eindelijk heb ik in december 2007, na heel wat kijk en zoek uren/dagen mij eerste Mustang gekocht. Het is een convertible GT uit 1968 geworden. In Januari 2008 is de Mustang gekeurd door de RDW en eindelijk had ik hem thuis in de garage staan. Na een paar maanden wachten (wel een paar kilometers rondom Rosmalen te hebben gereden) was het afgelopen zondag dan eindelijk zover dat wij met het gezin (incl. onze ruwharige teckel) naar onze eerste Mustang meeting in België zijn gegaan. Samenkomen in Valkenswaard met zo'n 40 Mustangs en daarna met z'n allen rijden naar België is toch wel kicken. Aangekomen in Heusden-Zolder was alles perfect geregeld en het weer viel niet tegen. Het was echt smullen geblazen, wat een klasse auto's waren daar aanwezig! In de middag hebben we bij Andre nog twee loten gekocht voor de grote loterij 2009, dus nu maar hopen op een tweede Mustang (dat zullen er waarschijnlijk wel meer doen)!!! Wij hebben deze dag als zeer plezierig ervaren en zullen in de toekomst vaker een meeting gaan bijwonen.
Groeten en tot later.
Dirk