Van '65 Fastback naar '69 Mach 1!
Moderator: Shelby GT-H
- Nicov.dr.Klok
Wow Rob,dat is zeker weer een goede keus!!Ik hoop dat je er niet al te lang op hoeft te wachten,en weet zeker dat je er veel plezier aan zult beleven.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Rob,van harte gefeliciteerd met deze waanzinig mooie bak.
Jij zit dus nu ook net als ik in spanning af te wachten totdat hij op nederlandse bodem staat en je de auto eindelijk in het echt kan zien/aanraken.
En zoals je al zegt: "kopen vanaf een plaatje ga ik 100% zeker niet doen en daarom betaal ik graag AHP om de auto te bekijken en om zo teleurstellingen te voorkomen."
Mocht ik ooit ook van klassieke Mustang veranderen(voorlopig nog niet)dan zou ik ook alleen voor zoiets mijn 67er weg doen.
Mark
Jij zit dus nu ook net als ik in spanning af te wachten totdat hij op nederlandse bodem staat en je de auto eindelijk in het echt kan zien/aanraken.
En zoals je al zegt: "kopen vanaf een plaatje ga ik 100% zeker niet doen en daarom betaal ik graag AHP om de auto te bekijken en om zo teleurstellingen te voorkomen."
Mocht ik ooit ook van klassieke Mustang veranderen(voorlopig nog niet)dan zou ik ook alleen voor zoiets mijn 67er weg doen.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Rob,
Van harte. Heel erg mooi. Toch wel jaloers op je hoor. Wie weet komt er ooit zoiets weer op mijn pad.
Van harte. Heel erg mooi. Toch wel jaloers op je hoor. Wie weet komt er ooit zoiets weer op mijn pad.
07 Shelby GT500 Coupe Grabber Orange, #127 van 282
08 Shelby Terlingua, CSM08TRT0301, #4 van 38
09 BMW 530i touring
15 Mini Countryman Cooper
13 Ducati 1199 Panigale R
"WHEN I GO FLAT, I HAVE NO REGRETS", Carroll Shelby
08 Shelby Terlingua, CSM08TRT0301, #4 van 38
09 BMW 530i touring
15 Mini Countryman Cooper
13 Ducati 1199 Panigale R
"WHEN I GO FLAT, I HAVE NO REGRETS", Carroll Shelby
- Mustanghenkie
- Mustangdriver
- Contacteer:
Nou Rob, ik ben een beetje verbaasd ! Ik wist niet dat je graag een Mach I wou (tja wie niet eigenlijk......) Het is in ieder geval een prachige geworden met een zeer mooie kleur en in een topstaat. Van harte gefeliciteerd. Hopelijk kan ik em in Didam al bewonderen.
Ik vind het toch spijtig dat je even mooie fastback moet gaan. Na Danny & Wendy weer een fastback minder.....
Groeten
Geoffrey
Ik vind het toch spijtig dat je even mooie fastback moet gaan. Na Danny & Wendy weer een fastback minder.....
Groeten
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
- NordicDawn
Heey die Rob!
Nogmaals PROFICIAT vriend! Echt een beauty! Je had het mij al per telefoon laten weten... en ik was al benieuwd hoe lang het zou duren voordat er een topic aan werd gespendeerd. Maar hier is hij dus...
Echter zal het voor mij nóg langer duren voordat ik hem in het echt kan bewonderen...
Maar inderdaad weer een 65(/66) Fastback minder
Ik neem nog contact met je op!
Frank
Nogmaals PROFICIAT vriend! Echt een beauty! Je had het mij al per telefoon laten weten... en ik was al benieuwd hoe lang het zou duren voordat er een topic aan werd gespendeerd. Maar hier is hij dus...
Echter zal het voor mij nóg langer duren voordat ik hem in het echt kan bewonderen...
Maar inderdaad weer een 65(/66) Fastback minder
Ik neem nog contact met je op!
Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed