Van '65 Fastback naar '69 Mach 1!
Moderator: Shelby GT-H
-
Mathi_Mustang
- Thom's Mustang
- Contacteer:
Ja mensen, ik ben gisteren even langs AHP gereden en deze prachtige wagen van Rob bekeken.
In het ‘echt’ ziet ’n auto er toch vaak nét iets anders uit en in dit geval dus ook ondanks de mooie foto’s is de wagen in werkelijkheid toch nóg mooier! en jullie zullen het op Didam wel zien het ziet er gewoon goed uit!
Net zoals alles trouwens daar in Huissen, een hartelijk welkom, gezellige mensen met veel now how en zeker voor iedereen een aanrader indien je op zoek bent om een Mustang te kopen of een zoekopdracht te plaatsen.
Rob, het is al vaker gezegd dus dan maar ten overvloede: veel happy km. toegewenst!
Groeten, Thom
In het ‘echt’ ziet ’n auto er toch vaak nét iets anders uit en in dit geval dus ook ondanks de mooie foto’s is de wagen in werkelijkheid toch nóg mooier! en jullie zullen het op Didam wel zien het ziet er gewoon goed uit!
Net zoals alles trouwens daar in Huissen, een hartelijk welkom, gezellige mensen met veel now how en zeker voor iedereen een aanrader indien je op zoek bent om een Mustang te kopen of een zoekopdracht te plaatsen.
Rob, het is al vaker gezegd dus dan maar ten overvloede: veel happy km. toegewenst!
Groeten, Thom
www.mustanggt1966.nl
You lose your dreams, you lose your mind. (The Rolling Stones)
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Inderdaad Jebe, dat is het bovenste gedeelte van de 3-punts gordel.
Dit rolt niet op, maar hangt heen en weer boven het portier.
Je kunt het haken aan de heup gordel, bij de sluiting.
Dit rolt niet op, maar hangt heen en weer boven het portier.
Je kunt het haken aan de heup gordel, bij de sluiting.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Waawh Rob! De tijd heeft gevlogen, althans voor mij, voor jou wellicht anders.... Maar wat een bolide is het. Ik heb al een boel nieuwe indrukken opgedaan hier, en heb ook al zo mijn nieuwe ideeën...
Als ik weer in Nederland ben gaan we spoedig meeten, ik wil hem toch graag in het echie zien....
Groeten uit Los Angeles, Californië. Ik heb in 4 weken tijd al ruim 12.000 kilometer!! gemaakt door de United States, dus veel gezien....ja, ook op Mustang-gebied
.
Je zal er geen spijt van krijgen. Koester hem/haar!
Frank
Als ik weer in Nederland ben gaan we spoedig meeten, ik wil hem toch graag in het echie zien....
Groeten uit Los Angeles, Californië. Ik heb in 4 weken tijd al ruim 12.000 kilometer!! gemaakt door de United States, dus veel gezien....ja, ook op Mustang-gebied
Je zal er geen spijt van krijgen. Koester hem/haar!
Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
Heren bedankt voor de leuke reacties!
---------
Thom, ik wil niet meteen een veer in je #%%$ steken, maar als mensen jouw auto zien dan weten ze niet wat ze zien.
Ik weet zeker dat jouw oog voor detail op bijna geen één andere Mustang te vinden is!
---------
Vandaag was (al) de dag om naar de RDW te gaan. Om een uurtje of half 9 stonden we er op de stoep en na een uurtje wachten waren we aan de beurt.
Wel even zweten want bij deze types moet je een nummer in laten slaan wat je enkele weken van TEVOREN moet aanvragen. 'Vergeten' zullen we maar zeggen...
Om maar met de deur in huis te vallen: de Mach1 is goedgekeurd en een nummer is ook ingeslagen
Er was een gaatje gevallen en daar kon ik dankbaar gebruik van maken!
Vandaag aardig wat rondjes gereden en man o man wat een aandachttrekker is zo'n auto.. Lijkt totaal niet op zijn baasje haha!
Er stond nog 1 belangrijk punt op de agenda: past hij in de garage, of niet?
Het bewijs:

ps. de deur kan ook nog dicht
American Horse Power nogmaals bedankt voor alles!
Vrijdag de auto in NL en binnen een week goedgekeurd, prachtig!!
Groetjes Rob
---------
Thom, ik wil niet meteen een veer in je #%%$ steken, maar als mensen jouw auto zien dan weten ze niet wat ze zien.
Ik weet zeker dat jouw oog voor detail op bijna geen één andere Mustang te vinden is!
---------
Vandaag was (al) de dag om naar de RDW te gaan. Om een uurtje of half 9 stonden we er op de stoep en na een uurtje wachten waren we aan de beurt.
Wel even zweten want bij deze types moet je een nummer in laten slaan wat je enkele weken van TEVOREN moet aanvragen. 'Vergeten' zullen we maar zeggen...
Om maar met de deur in huis te vallen: de Mach1 is goedgekeurd en een nummer is ook ingeslagen
Vandaag aardig wat rondjes gereden en man o man wat een aandachttrekker is zo'n auto.. Lijkt totaal niet op zijn baasje haha!
Er stond nog 1 belangrijk punt op de agenda: past hij in de garage, of niet?
Het bewijs:
ps. de deur kan ook nog dicht
American Horse Power nogmaals bedankt voor alles!
Vrijdag de auto in NL en binnen een week goedgekeurd, prachtig!!
Groetjes Rob
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
--> @mistermach1
- NordicDawn
Nu alleen de kentekenplaten nog.... Gefeliciteerd!
Laatst gewijzigd door Neko- op do 14 aug, 2008 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
- Thom's Mustang
- Contacteer:
Rob,
Geweldig snel geregeld zeg, kan dus toch!
Bedankt voor je reactie, ik zal ook wat foto’s uploaden maar ben het nog aan het uitwerken en heb Jacco daarvoor nodig, maar dat is ’n ander topic.
Je kunt natuurlijk niet wachten om wat km. op de klok te krijgen want zo gaat dat altijd met een nieuwe auto en zo hoort het ook.
Misschien zien wij elkaar binnenkort weer eens en anders op Didam, o nee, wordt dacht ik ergens anders gehouden, enfin dat hoor ik wel.
Groeten, Thom
Geweldig snel geregeld zeg, kan dus toch!
Bedankt voor je reactie, ik zal ook wat foto’s uploaden maar ben het nog aan het uitwerken en heb Jacco daarvoor nodig, maar dat is ’n ander topic.
Je kunt natuurlijk niet wachten om wat km. op de klok te krijgen want zo gaat dat altijd met een nieuwe auto en zo hoort het ook.
Misschien zien wij elkaar binnenkort weer eens en anders op Didam, o nee, wordt dacht ik ergens anders gehouden, enfin dat hoor ik wel.
Groeten, Thom
www.mustanggt1966.nl
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Rob,gefeliciteerd met de goedkeuring.Nu het kenteken nog en dan de buurt onveilig maken 
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
- 67gt500
- Donateur 2014
- Contacteer:
Rob,
Nogmaals, hij ziet er super uit en mooi dat het allemaal zo snel geregeld is.
Toen ik de foto van de neus zag dacht ik ook van dat gaat een keer mis.
Net wat marc zegt of een balkje op de grond boren waar je dan tegenaan rijd.
Nogmaals, hij ziet er super uit en mooi dat het allemaal zo snel geregeld is.
Toen ik de foto van de neus zag dacht ik ook van dat gaat een keer mis.
Net wat marc zegt of een balkje op de grond boren waar je dan tegenaan rijd.
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's