[Verkocht] ford mustang mach1 1969
Moderator: Shelby GT-H
- 69sportsroof
Succes met de keuring Robert. Want zonder kenteken kun je natuurlijk nog niet rijden. Mocht je in de toekomst nog tegen vragen aanlopen of hulp nodig hebben, dan kun je altijd contact opnemen. Ik woon immers vlakbij, en heb hetzelfde model/bouwjaar. Met de kentekenkeuring heb ik zelf geen ervaring, maar dat zal via het forum wel lukken. Wel heb ik een kennis in Veenendaal die vaker met auto's naar de RDW gaat voor kentekenkeuringen, en er wel het nodige vanaf weet. Mocht je daarbij nog hulp zoeken, laat het mij dan even weten.
gr.
Roelof
gr.
Roelof
Bedankt.. We spreken snel keer af (mooi weer), vooral als we naar meetings gaan is het leuk om samen te rijden. Rob Schipper woont ook dichtbij etc69sportsroof schreef:Succes met de keuring Robert. Want zonder kenteken kun je natuurlijk nog niet rijden. Mocht je in de toekomst nog tegen vragen aanlopen of hulp nodig hebben, dan kun je altijd contact opnemen. Ik woon immers vlakbij, en heb hetzelfde model/bouwjaar. Met de kentekenkeuring heb ik zelf geen ervaring, maar dat zal via het forum wel lukken. Wel heb ik een kennis in Veenendaal die vaker met auto's naar de RDW gaat voor kentekenkeuringen, en er wel het nodige vanaf weet. Mocht je daarbij nog hulp zoeken, laat het mij dan even weten.
gr.
Roelof
Is het handig om lid te worden van een nederlandse mustang club?
Ford Mustang Mach 1 - 1969 (verkocht)
- Thom's Mustang
- Contacteer:
- Nicov.dr.Klok
Van Sjoerd hoor ik dat je auto zowel van binnen als van buiten in nieuwstaat is Robert.Ik hoop je volgend seizoen op een meeting te zien.En lid worden van de TMCN kan uiteraard nooit geen kwaad.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
- PoisonIvy66
7 uur begon het verhaal weer.. Vandaag was de dag om de auto naar het RDW-keuringsstation (Arnhem) te rijden.

Vin-nummer in de motorruimte laten "slaan". Geen afspraak voor gemaakt, maar man vond het zo'n mooie auto! En omdat ik morgen jarig ben etc

Goedgekeurd op alle vlakken!
Lekker teruggereden naar vandam4x4.nl in Elst en daar nog wat foto's van onderkant gemaakt.

Meer foto's http://www.69mach1.nl/dump/RDW/
Vin-nummer in de motorruimte laten "slaan". Geen afspraak voor gemaakt, maar man vond het zo'n mooie auto! En omdat ik morgen jarig ben etc
Goedgekeurd op alle vlakken!
Lekker teruggereden naar vandam4x4.nl in Elst en daar nog wat foto's van onderkant gemaakt.
Meer foto's http://www.69mach1.nl/dump/RDW/
Ford Mustang Mach 1 - 1969 (verkocht)