[Verkocht] ford mustang mach1 1969
Moderator: Shelby GT-H
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Geweldig in een keer goed ! .
en wat voor platen mogen er op ?.
en wat voor platen mogen er op ?.
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
- NordicDawn

18.2g geel amerikaans model
Deze kleine kentekenplaat naar Amerikaans model is bestemd voor voertuigen met op het kentekenbewijs een vermelding dat de kleine kentekenplaat is toegestaan. Ook deze plaat blijft ongewijzigd. Voorwaarde voor het voeren van een plaat naar Amerikaans model is dat hiervan op het kentekenbewijs een vermelding staat.
Dit komt omdat we de achterbumper (chrome) iets hebben laten zakken, tot 50 cm boven de grond. Alles onder de 51 cm mag zo'n plaat voeren!
Kan zeker niet wachten om hem op een meeting te showen!
Ford Mustang Mach 1 - 1969 (verkocht)
- Nicov.dr.Klok
- Mustangdriver
- Contacteer:
Ik dacht echt dat een blauwe wel legaal was.BSS schreef:Kan ik hiervoor ook laten maken, maar is niet legaal. Dus even kijken wat we doen.Nicov.dr.Klok schreef:Waarom geen blauwe kenteken platen?Gefeliciteerd met de goedkeuring.
Ik vind gele in ieder geval erg lelijk staan. Zelf heb ik kleine blauwe zonder goedkeuring en neem het risico van een bekeuring op de koop toe. Ben nog nooit aangesproken.
Just my 2 cents.
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Grabber Green/White interior
Hey Robert,
voor jou bouwjaar is een blauwe plaat wel toegestaan(en inderdaad veel mooier).Deze plaat moet wel voorzien zijn van een ingeslagen goedkeuringsmerkje.
Ikzelf heb 2 setjes platen voor mijn stangs:
- de goedgekeurde blauwe plaat van 11 cm hoog voorzien van ingeslagen goedkeuringsmerkje.(deze gebruik ik alleen tijdens de APK keuring). Er moet wel een 18.2 regeling aanwezig zijn op je kentekenbewijs.
- de niet toegestaane blauwe plaat van 15 cm hoog (USA formaat). Deze is niet voorzien van een ingeslagen merkje en niet acceptabel voor de APK keuring. Maar deze past wel precies in een "license plate" frame. Deze kan voor een probleem zorgen als je wordt aangehouden door de politie.
grz Richard
voor jou bouwjaar is een blauwe plaat wel toegestaan(en inderdaad veel mooier).Deze plaat moet wel voorzien zijn van een ingeslagen goedkeuringsmerkje.
Ikzelf heb 2 setjes platen voor mijn stangs:
- de goedgekeurde blauwe plaat van 11 cm hoog voorzien van ingeslagen goedkeuringsmerkje.(deze gebruik ik alleen tijdens de APK keuring). Er moet wel een 18.2 regeling aanwezig zijn op je kentekenbewijs.
- de niet toegestaane blauwe plaat van 15 cm hoog (USA formaat). Deze is niet voorzien van een ingeslagen merkje en niet acceptabel voor de APK keuring. Maar deze past wel precies in een "license plate" frame. Deze kan voor een probleem zorgen als je wordt aangehouden door de politie.
grz Richard
Ford Mustang
69' mach 1 : 390 cui, 4-speed.
70' boss 302
------------------------------------
If you're under control.....
you're not going fast enough
69' mach 1 : 390 cui, 4-speed.
70' boss 302
------------------------------------
If you're under control.....
you're not going fast enough
- Nicov.dr.Klok
Blauwe platen zijn toegestaan tot bouwjaar 1978,ik heb ze zelf ook op de 69er,met stempel en op kentekenbewijs.Gele platen staan ook niet op zo,n auto,maar dat is mijn mening.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Inmiddels blauwe platen erop (AM = Amerikaanse Mustang, 69 = 1969, 42 = Over 3 jaar is hij 42) en afgelopen weekend even wat gereden!
Taxatie is ook al geweest en nu wachten op het rapport.
Hier wat foto's van gisteren:

Taxatie is ook al geweest en nu wachten op het rapport.
Hier wat foto's van gisteren:
Laatst gewijzigd door Robert P op ma 15 dec, 2008 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ford Mustang Mach 1 - 1969 (verkocht)