Even voorstellen

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Vincent

Bericht door Vincent »

Ja deze is Candy Apple Red..
Is niet de orginele kleur maar is wel mooi.
Hier een paar foto`s.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
1968 Fastback 390 in restauratie...bijna klaar...
T.Y.

Bericht door T.Y. »

toch mooi gespoten!
zelf gedaan?
Vincent

Bericht door Vincent »

Nee was zo toen ik hem kocht.
Ben nu bezig met de engine bay op te knappen en opnieuw te spuiten.
1968 Fastback 390 in restauratie...bijna klaar...
soulreaper

Bericht door soulreaper »

veel succes, en hopelijk een goede zoektocht en daarna een mooie wagen :welcome:
GREATZ Davy
1966 Mustang Coupe, 289cid 2V
1997 Mercedes Vito 2.3 TD
Claire

Bericht door Claire »

Welkom op het forum en inderdaad, succes.
Piet 8)
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
gertenbea
Contacteer:

Bericht door gertenbea »

Welkom, weer een "bekeerde" erbij. Veel wijsheid met het zoeken, Gert.
Mustang rijden is genieten!
T.Y.

Bericht door T.Y. »

bedankt!
Alle info, plaatsen waar je koopjes kan vinden, contactpersonen e.d. zijn meer dan welkom..
Mooi project heb je daar gert! succes ermee
Gearz
Super User

Bericht door Gearz »

Welkom op 't forum T.Y. :wink: en succes met de jacht.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Mustangdriver
Contacteer:

Bericht door Mustangdriver »

:welcome1: T.Y.

Succes met de zoektocht. Neem je tijd, er zijn mustangs genoeg !

Groeten
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
Erwin

Bericht door Erwin »

Succes en veel plezier op het forum. Als je advies wilt over een kandidaat-auto, kun je hier altijd op advies rekenen.

Groet,
Erwin
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
McQueen
Contacteer:

Bericht door McQueen »

Welkom welkom

Maar waarom zou je in de US achter een wagen zoeken, mijn gedacht is van zoek hier en dan kan je de wagen zelf bekijken en keuren, en er eentje nemen die "jou" echt aanspreekt. Voor die paar € meer dat je er hier voor betaald, dan moet je ook geen invoer e.d. meer doen en betalen. Zoveel scheelt dit nu ook niet hoor op de prijs als je hem hier koopt.
En dan heb je hem ook in het echt gezien ipv op foto.
Maar dit is natuurlijk mijn gedacht. :wink:
Heb je al in Heusden-Zolder gaan kijken bij de Mustanggarage ?
Dit is toch bij jou in de buurt.
www.mustanggarage.be

Daar kan je altijd terecht voor een leuke babel en je vragen, en natuurlijk voor een Mustang.
En misschien voor een goedkopere en eentje die jou aanstaat ipv een wagen uit de US waarover iemand anders zegt dat je die moet kopen, en eer die hier is misschien meer kost.

Een nieuwe wagen koop je hier toch ook niet via de PC / foto, omdat je hem al eens gezien hebt van een kennis die er ook zo eentje heeft.
Dan bel je toch ook niet naar een garage en zegt bestel eens zo eentje met dit en dat erop, wat kost dat en laat maar leveren.
( zeker niet als dit een occasie betreft )

Maar nogmaals : dit is mijn gedacht van een wagen te kopen.
In elk geval .... veel succes ermee.
Jan.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]

.
my67falcon

Bericht door my67falcon »

Ik ben het ermee eens. Kijk om je heen waar je woont eerst. Niets is beter dan het zien van de auto zelf. Worden carful met iemand die je nog nooit gedaan zaken met voorheen. U kunt ook beginnen met een nieuwere Mustang. Als je een uit de late jaren 1980 tot de jaren 1990 wordt het goedkoper om te beginnen. De prijzen hoog zijn, zelfs hier in de Staten voor de vroege jaren van de Mustangs.
[img]http://i181.photobucket.com/albums/x73/my67falcon/new-1.jpg[/img]
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Bekijk deze eens... staat in Brasschaat, dus dichtbij...

http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers/14 ... 66_V8.html
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
T.Y.

Bericht door T.Y. »

Ik ben op zoek naar een 67-68 model... maar ik wil echt een project wagen, ik zou hem zelf graag 'weer tot leven wekken'...
Betreffende die garage uit Heusden, op zijn site zie ik allemaal wagens die tip top in orde zijn, showcars Min. 15000 euro waarsschijnlijk.. Of heeft hij nog andere wagens staan, een project of een driver...
McQueen
Contacteer:

Bericht door McQueen »

T.Y. schreef:Ik ben op zoek naar een 67-68 model... maar ik wil echt een project wagen, ik zou hem zelf graag 'weer tot leven wekken'...
...
Weet je het wel zeker wat je wil ?
Ik begrijp het wel wat je bedoeld, de meesten onder ons zijn met dit beeld van een Mustang begonnen, zo weinig mogelijk aan de aankoop uitgeven en zelf inorde maken, tot dat je bij een wagen staat welke aan deze eisen voldoet en je de rekening begint te maken ...... :cry:

Het is altijd mooi om een projekt te beginnen en zelf de wagen willen "tot leven brengen" en de wagen te voorzien zo dat jij het wil.
Respekt voor deze mensen die dit doen ! Ik begin er niet aan. ( wij zijn zo al 5 jaar aan een Hot-Rod projekt bezig in onze vrije tijd, wel geen Mustang, waarbij we van O begonnen zijn en alles zelf moeten maken en met een andere - vreemde - motor erin, kijk maar eens op http://mcqueen.autoalbum.nl/cars/691/photos & http://mcqueen.autoalbum.nl/cars/692/photos de orange = 2 jaar en de groene = 5 jaar werk )

Denk eraan dat dit geen moderne wagens zijn, zie je een roestblaasje op een moderne wagen welk je wil herstellen, dan heb je meestal een nieuw plaatje van 20 op 20 cm nodig, bij een wrak van een Mustang ( of andere oude wagen van 40 jaar oud ) kan het zijn dat je een halve nieuwe kas nodig hebt. $$$$$$
Je begint aan een roestblaasje en je ziet dat je hiervoor een plaat van 1 op 1 meter nodig hebt, en je komt zo nog bij andere dings uit waarvan je denkt ... amai.

Er zijn hierover reeds genoeg topics over geschreven en het komt er steeds op neer dat je snel aan een 20.000 € zit op het einde van het straatje, op het eind van de restoratie.

Je bent nog student en je hebt nog tijd teveel en je wil van een wrak een mooie wagen maken, dat kan volkomen, er zijn er genoeg die dit doen en tot een ( heel ) mooi einde brengen.
Maar wil je echt deze tijd in een "wrak" van 8000 € steken, elke maand x-aantal € uitgeven aan stukken en x-aantal tijd erin steken, om op het eind te zien dat je meer uitgegeven hebt voor de restoratie, dan als je een wagen zou gekocht hebben waar je direkt mee kon rijden en aan deze op je gemak de prulletjes eraan zou vervangen hebben ? En aan die wagen bv "maar" 15.000 € aan betaald had bij aankoop ?
Of wil je er zo snel mogelijk van genieten en ermee rijden ?
Het spuiten alleen al gaat je snel 4000 € kosten bij een wagen waarvan de lak niet goed meer is. ( 8000 + 4000 = 12.000 )

Dit is natuurlijk mijn mening en ik heb veel respekt voor diegenen die het wel doen, maar voor minder uit te geven eraan moet je het zeker niet doen.

Zit ik met mijn redenering ongeveer goed wat jou betreft ?

Verder heel veel succes met wat je gaat doen, je zal hier wel genoeg steun en hulp vinden.

Jan
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]

.
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”