versnellingsbakolie, handgeschakelde 4bak
Moderator: Shelby GT-H
- Richard Oomkens
- Contacteer:
versnellingsbakolie, handgeschakelde 4bak
hallo
wie kan mij vertellen wat voor versnellingsbak olie ik nodig heb > ik heb een handgeschakelde 4 bak ( borg warner T-10) onder mijn 65-er mustang.
Wie weet iets ??
wie kan mij vertellen wat voor versnellingsbak olie ik nodig heb > ik heb een handgeschakelde 4 bak ( borg warner T-10) onder mijn 65-er mustang.
Wie weet iets ??
Ford Mustang Coupe V8 -289 V4 - 4 bak ,1965
Interieur bourgondie, exterier zwart.
- Richard Oomkens
- Contacteer:
olie
bedankt Ramon
Gaat het hier om ongedoopte of symthetische ?
Gaat het hier om ongedoopte of symthetische ?
Ford Mustang Coupe V8 -289 V4 - 4 bak ,1965
Hoi Richard, als je voor het beste wilt gaan moet je de 100% plantaardige olie van ons hebben. Smeert 10x beter dan normaal, geeft minder weerstand dus een lagere temperatuur. Schakelt daarmee een heel stuk beter dan met de "gewone" oliën! Interesse, mail of bel me dan even; tijdens werktijd gert@triple-r-nl.com en 074-2428109. Succes, Gert van Vliet.
Mustang rijden is genieten!
In eerste instantie wilde ik een opmerking maken van; als je iets niet begrijpt moet je geen domme opmerkingen neerkwakken, Ramon! Ik zal dit niet doen want dat klinkt niet echt aardig. Miscchien wel een tip? Kijk verder dan je neus lang is en sta de ontwikkelingen in de techniek niet in de weg. Je blijft dan in de middeleeuwen steken, slimpie! Gert.
Mustang rijden is genieten!
Gert,
Ik heb zelf ook een handgeschakelde bak en ben eigenlijk wel benieuwd.
Zou je wellicht enige toelichting kunnen geven over het voordeel en het "hoe en waarom" betreffende het gebruik van 100% plantaardige olie zoals jij Richard aanraadt ? Heeft dit te maken met bepaalde dopes en mogelijke aantasting van keeringen etc ?
Thnx.
Ik heb zelf ook een handgeschakelde bak en ben eigenlijk wel benieuwd.
Zou je wellicht enige toelichting kunnen geven over het voordeel en het "hoe en waarom" betreffende het gebruik van 100% plantaardige olie zoals jij Richard aanraadt ? Heeft dit te maken met bepaalde dopes en mogelijke aantasting van keeringen etc ?
Thnx.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Shell Spirax X 75w90ik dacht iets van 75w-90 ofzo
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
Waarom via PB Gertgertenbea schreef:Ha die Ramon, dank je voor je uitleg, ik was inderdaad even op m'n plasser getrapt, zeker te druk op de zaak. OK, geen probleem. Als le wel wilt weten waar het hier om gaat; je weet me te vinden. Groet, Gert.
Laat ons ook mee genieten van dit alles
Aangezien ik wel van een lekker frikandelletje hou,ben ik ook wel benieuwd.
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.