12th Flanders Mustang Event (B)
Moderator: Shelby GT-H
- Mustangdriver
- Contacteer:
Hallo, ik zal waarschijlijk ook inschrijven, als ik op tijd klaar geraak. Heb mijn stang nog maar pas, er moet nog een plaat op en de keuring moet ook nog gebeuren.
En ik moet hem nog eens goed nakijken, zodat ik zelf kan rijden, en niet met een takelwagen voor mij
ps. Prachtige site heb je, ik had deze vroeger al eens bekeken, en deze heeft het vuur om en pony te kopen nog meer aangewakkerd!!!
GtrtzzzZZ
En ik moet hem nog eens goed nakijken, zodat ik zelf kan rijden, en niet met een takelwagen voor mij
ps. Prachtige site heb je, ik had deze vroeger al eens bekeken, en deze heeft het vuur om en pony te kopen nog meer aangewakkerd!!!
GtrtzzzZZ
- Mustangdriver
- Contacteer:
Hey !
Leuk dat mijn site ook het vuur heeft aangewakkerd ! De zin om te rijden zal ook harder gaan branden als je al die mustangs in actie ziet op het Flanders. Je hebt uiteraard nog wat tijd om in te schrijven, eerst nog wat ditjes en datjes te doen lees ik. En indien je toch pech zou hebben, er zijn altijd helpende handen dichtbij, vraag het maar aan Berimar hier op het forum. Maar iedereen geraakt er altijd.
Groeten
Geoffrey
Leuk dat mijn site ook het vuur heeft aangewakkerd ! De zin om te rijden zal ook harder gaan branden als je al die mustangs in actie ziet op het Flanders. Je hebt uiteraard nog wat tijd om in te schrijven, eerst nog wat ditjes en datjes te doen lees ik. En indien je toch pech zou hebben, er zijn altijd helpende handen dichtbij, vraag het maar aan Berimar hier op het forum. Maar iedereen geraakt er altijd.
Groeten
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
- Mustangdriver
- Contacteer:
- soulreaper
- Mustangdriver
- Contacteer:
Je hebt nog wat tijd hoor, en als je dit jaar niet mee kunt, dan kom je gewoon kijken ! Middag en eindpunt zijn hetzelfde. Je kan altijd wel met iemand meerijden. Dan ben je erbij en kan je de sfeer opsnuiven.
Geoffrey
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD
- tonmustang
- Mustangdriver
- Contacteer:
- Mustangdriver
- Contacteer: