Gisteren al wat op den oprit gereden ( al een remspoor en een slipje gezet per ongelijk natuurlijk ) Is wel wennen de eerste keer met een automaat rijden.
nog bv airco plaatsen en bandblusser maar zijn normaal gezien niet zo zeer moeilijke zaken, maar er duiken wel vaker onverw8te problemen op.
soulreaper schreef:nog bv airco plaatsen en bandblusser maar zijn normaal gezien niet zo zeer moeilijke zaken, maar er duiken wel vaker onverw8te problemen op.
Bandblusser plaatsen? Ben je van plan de banden op te roken??
Mooi werk hoor!
Als de wagen zo buiten staat, zie pas hoe mooi hij is geworden.
Ga zo door!
zeker een prachtwagen!
mooi als 19jarige in zo'n mustang rijden.
waar rijd je zoal rond ? misschien dat ik je wel eens zie rijden, je woont maar 20 km van me af! maar dan moet je wel de grens over komen
groeten Nick
..................................................
Mustang 1969 coupe
302 V8
heb gisteren den motorkap er op gezet ( denk dat ik die opnieuw ga laten spuiten) hadden daar wat werk aan gehad om het uit te deuken voor hij gespoten werd maar de herstellingen zijn nog te goed zichtbaar door de lak en op zo een groot vlak stuk zie je alle imperfecties,
maar zijn werken die altijd nog kunnen.
@ Nicky: zal mss een langskomen als hij ingeschreven is en door de keuring is.
soulreaper schreef:van mij moogde gerust mee Aalst is toch nie zover eej
Cool ! Nu enkel nog een gaatje in de kalender vinden April zit vol, mei zit al halfvol en in juni is er ook al niet veel plaats meer.... Anders eens op een zaterdag ? Laat maar iets weten he.
soulreaper schreef:weer wat verder gedaan aan de wagen, de onderkant geverfd, rubber in de wielkasten en dan ook nog eens geverfd, an begonnen met schuren van de wagen.
foto's:
dichtmaken van cowl plate,
dashboard opschuren zodat later mooi in zwart gespoten kan worden.
dak & zijpanelen opschuren was nog nooit behandeld dus dat gaan we ook eens verven.
veel aandacht gehad aan de wielkasten eerst wat rubber in geplakt en daarna goed overschilderd
ook den onderkant 2x goed geschilderd zodat toch de eerste 10 jaar geen roest heb.
kijk nog veel werk voor de boeg.
Hebt ge die onderkant behandeld met een borstel of gespoten??