Onze 1967 Coupe
Moderator: Shelby GT-H
- metzijndrie
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: zo 27 apr, 2008 21:09
- Locatie: Gooi
Onze 1967 Coupe
de buitenkant
en onder de kap
Mei 2008
Oktober 2008
November 2008
Sept 2009
een deel van het gereedschap
Elektra Beckum MIG/MAG
CO2 100/15
min 30A max 75A
min 15.5V max 17.8V
leerlauf min 22V max 31V
MIG las instructies: http://www.ehow.com/videos-on_4877_weld" onclick="window.open(this.href);return false; ... welds.html
en achter het stuur
original specifications and optional equipment
Wielen: Velgen Cragar 08/61 Series S/S Super Sport, Banden: Voor 215/60-R15, Achter 235/60-R15
Bolt circle: 110,5 mm (4 3/8" = 111.2 mm, 4 5/16" = 109.5 mm)
Blok: V8 289 CID A-code
Carb: Autolite 4 barrel
Ontsteking: HEI
en hier beschrijf ik ons project: viewtopic.php?f=26&t=12378" onclick="window.open(this.href);return false; Onze 'Stang' betrouwbaar maken
Voor de liefhebber nog een Commercial Van Toen: http://www.youtube.com/watch?v=qQRYBhuBwb8" onclick="window.open(this.href);return false;
en deze is ook erg leuk, van 0 - 120 mph op youtube; de onze klinkt net zo" http://www.youtube.com/watch?v=4DsmBCf1Nf8" onclick="window.open(this.href);return false;
en de onze, januari 2010; kijken of het nog loopt als de winterrit overeen paar weken door mocht gaan:
http://www.youtube.com/watch?v=8H3eR0hsE3Y" onclick="window.open(this.href);return false;
en nog een filmpje met de heren mede-eigenaars, juli 2011:
http://www.youtube.com/user/gertjanmoku ... TlcyvrI8UI" onclick="window.open(this.href);return false;
en onder de kap
Mei 2008
Oktober 2008
November 2008
Sept 2009
een deel van het gereedschap
Elektra Beckum MIG/MAG
CO2 100/15
min 30A max 75A
min 15.5V max 17.8V
leerlauf min 22V max 31V
MIG las instructies: http://www.ehow.com/videos-on_4877_weld" onclick="window.open(this.href);return false; ... welds.html
en achter het stuur
original specifications and optional equipment
Wielen: Velgen Cragar 08/61 Series S/S Super Sport, Banden: Voor 215/60-R15, Achter 235/60-R15
Bolt circle: 110,5 mm (4 3/8" = 111.2 mm, 4 5/16" = 109.5 mm)
Blok: V8 289 CID A-code
Carb: Autolite 4 barrel
Ontsteking: HEI
en hier beschrijf ik ons project: viewtopic.php?f=26&t=12378" onclick="window.open(this.href);return false; Onze 'Stang' betrouwbaar maken
Voor de liefhebber nog een Commercial Van Toen: http://www.youtube.com/watch?v=qQRYBhuBwb8" onclick="window.open(this.href);return false;
en deze is ook erg leuk, van 0 - 120 mph op youtube; de onze klinkt net zo" http://www.youtube.com/watch?v=4DsmBCf1Nf8" onclick="window.open(this.href);return false;
en de onze, januari 2010; kijken of het nog loopt als de winterrit overeen paar weken door mocht gaan:
http://www.youtube.com/watch?v=8H3eR0hsE3Y" onclick="window.open(this.href);return false;
en nog een filmpje met de heren mede-eigenaars, juli 2011:
http://www.youtube.com/user/gertjanmoku ... TlcyvrI8UI" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door metzijndrie op ma 01 aug, 2011 21:13, 25 keer totaal gewijzigd.
Mustang 1967 gebouwd 1966, 2 Door Hard Top, 289 V8 4barrel A-code, 3 traps XP C-4 automaat, 3.00:1 Rear Axle, HEI, Impco L20 converter 300A mixer, dual exhaust, Cragar velgen, int/ext decor group
Gertjan, Jelle, Paul
Gertjan, Jelle, Paul
- metzijndrie
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: zo 27 apr, 2008 21:09
- Locatie: Gooi
stuur een mail:
to crcfmc @ ford.com (spaties verwijderen)
dear CRC member,
Please can you inform me about original specifications and options of a Mustang 289CID V8 2+2 Hardtop about 1966/1967 VIN nbr 7R01A122620?
Door tag: body 65B, color Y, trim 6A, date 24K, d.s.u. 71, axle -, trans.1W
my additional information is:
Address: xxxxx
City: xxxx
State: Netherlands
Zip Code: xxxxx
Cellular Phone Number: +31 6 xxxxx
Daytime Phone Number: +31 xxxx
Home Phone Number: +31 xxxxx
E-mail:myname@gmail.com
best regards, myname
en je krijgt na een tijdje een nette brief van Ford !
de bodycode is je VIN
daarnaast moet je de gegevens van de door tag die je op een plaatje bij je linker deur vindt, opgeven. Zie het voorbeeldmailtje.
gj
to crcfmc @ ford.com (spaties verwijderen)
dear CRC member,
Please can you inform me about original specifications and options of a Mustang 289CID V8 2+2 Hardtop about 1966/1967 VIN nbr 7R01A122620?
Door tag: body 65B, color Y, trim 6A, date 24K, d.s.u. 71, axle -, trans.1W
my additional information is:
Address: xxxxx
City: xxxx
State: Netherlands
Zip Code: xxxxx
Cellular Phone Number: +31 6 xxxxx
Daytime Phone Number: +31 xxxx
Home Phone Number: +31 xxxxx
E-mail:myname@gmail.com
best regards, myname
en je krijgt na een tijdje een nette brief van Ford !
de bodycode is je VIN
daarnaast moet je de gegevens van de door tag die je op een plaatje bij je linker deur vindt, opgeven. Zie het voorbeeldmailtje.
gj
Mustang 1967 gebouwd 1966, 2 Door Hard Top, 289 V8 4barrel A-code, 3 traps XP C-4 automaat, 3.00:1 Rear Axle, HEI, Impco L20 converter 300A mixer, dual exhaust, Cragar velgen, int/ext decor group
Gertjan, Jelle, Paul
Gertjan, Jelle, Paul
Hallo,
Zelf heb ik ook geprobeerd om het mailtje te sturen(Wat een gaaf idee trouwens.....) Maar nu krijg ik een fout melding terug van de mail omdat het adres niet klopt..... ?????????????? Hoe kan dat?????
Heb zelf ook de spaties weggelaten..... kan iemand daar een antwoord op geven.....
Alvast heel erg bedankt hiervoor!!!!!!!!!!
Groetjes Jeroen Aaldering
Zelf heb ik ook geprobeerd om het mailtje te sturen(Wat een gaaf idee trouwens.....) Maar nu krijg ik een fout melding terug van de mail omdat het adres niet klopt..... ?????????????? Hoe kan dat?????
Heb zelf ook de spaties weggelaten..... kan iemand daar een antwoord op geven.....
Alvast heel erg bedankt hiervoor!!!!!!!!!!
Groetjes Jeroen Aaldering
Hallo Jeroen,
Ik kreeg geen foutmelding en dit automatische antwoord:
Thank you for contacting Ford Motor Company. We appreciate the time youhave taken to write us. You should expect an answer to your inquiry within two business days. This is an automated email, please do not reply. For additional inquiries or concern, please visit www.Ford.com and click contact Ford. Sincerely, Ford Motor CompanyCustomer Relationship Center Contacts with Ford Motor Company may be monitored for quality and training purposes.
Misschien toch verkeerd gegaan in het adres?
Succes,
Erwin
Ik kreeg geen foutmelding en dit automatische antwoord:
Thank you for contacting Ford Motor Company. We appreciate the time youhave taken to write us. You should expect an answer to your inquiry within two business days. This is an automated email, please do not reply. For additional inquiries or concern, please visit www.Ford.com and click contact Ford. Sincerely, Ford Motor CompanyCustomer Relationship Center Contacts with Ford Motor Company may be monitored for quality and training purposes.
Misschien toch verkeerd gegaan in het adres?
Succes,
Erwin
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Grabber Green/White interior
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: do 13 dec, 2007 15:09
- metzijndrie
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: zo 27 apr, 2008 21:09
- Locatie: Gooi
37855 miles @ 03 aug 2007 bij taxatie vorige eigenaar
41096 miles @ 19 apr 2008 aankoop door ons
42440 miles @ 19 aug 2008
43808 miles @ 16 apr 2009
in 1 jaar 2712 Mijl gereden; x1.609 = 4363 km
44626 miles @ 14 juni 2009
45590 miles @ 11 okt 2009
45725 miles @ 15 nov 2009
41096 miles @ 19 apr 2008 aankoop door ons
42440 miles @ 19 aug 2008
43808 miles @ 16 apr 2009
in 1 jaar 2712 Mijl gereden; x1.609 = 4363 km
44626 miles @ 14 juni 2009
45590 miles @ 11 okt 2009
45725 miles @ 15 nov 2009
Mustang 1967 gebouwd 1966, 2 Door Hard Top, 289 V8 4barrel A-code, 3 traps XP C-4 automaat, 3.00:1 Rear Axle, HEI, Impco L20 converter 300A mixer, dual exhaust, Cragar velgen, int/ext decor group
Gertjan, Jelle, Paul
Gertjan, Jelle, Paul
- metzijndrie
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: zo 27 apr, 2008 21:09
- Locatie: Gooi
46264 miles @ 13 juni 2010
46813 miles @ 4 sept 2010
47166 miles @ 8 april 2011
47633 miles @ 1 aug 2011
48518 miles @ 27 okt 2012
48597 miles @ 31 dec 2012
48689 miles @ 17 mrt 2013 (Wieringerwaard)
46813 miles @ 4 sept 2010
47166 miles @ 8 april 2011
47633 miles @ 1 aug 2011
48518 miles @ 27 okt 2012
48597 miles @ 31 dec 2012
48689 miles @ 17 mrt 2013 (Wieringerwaard)
Laatst gewijzigd door metzijndrie op zo 17 mar, 2013 20:04, 4 keer totaal gewijzigd.
Mustang 1967 gebouwd 1966, 2 Door Hard Top, 289 V8 4barrel A-code, 3 traps XP C-4 automaat, 3.00:1 Rear Axle, HEI, Impco L20 converter 300A mixer, dual exhaust, Cragar velgen, int/ext decor group
Gertjan, Jelle, Paul
Gertjan, Jelle, Paul
- metzijndrie
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: zo 27 apr, 2008 21:09
- Locatie: Gooi
Ik heb daar ook al is naar zitten kijken; je zet dan de mixer direct op de carb denk ik?Wil je nog niet van jouw gas-arm af
En kort je de carb zelf in, of frees je een stuk van de spacer af?
Ik had je topic phpBB2/viewtopic.php?t=17730&[b] Engine swap van ons paardje[/b] al gezien, en was benieuwd naar het eindresultaat. Ik ben van plan vanmiddag naar King Cruise Maxis Muiden te gaan.
Mustang 1967 gebouwd 1966, 2 Door Hard Top, 289 V8 4barrel A-code, 3 traps XP C-4 automaat, 3.00:1 Rear Axle, HEI, Impco L20 converter 300A mixer, dual exhaust, Cragar velgen, int/ext decor group
Gertjan, Jelle, Paul
Gertjan, Jelle, Paul
Van de bovenkant hebben we 12mm afgeslepen, anders krijgen we trouwens ook een bult op de motorkap...
waterpomp is eindelijk binnen en vd week wordt het blok gespoten. ik plaats dan wel weer pics.
heb je trouwens ook airco of de voorbereiding daarvoor in uwen voiture?
waterpomp is eindelijk binnen en vd week wordt het blok gespoten. ik plaats dan wel weer pics.
heb je trouwens ook airco of de voorbereiding daarvoor in uwen voiture?
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
1974 VW412e