Hier ben ik weer
Moderator: Shelby GT-H
- mustangmieke
Hier ben ik weer
Hallo allemaal (en Erwin) samen met mijn nieuwe Mustang (tenzij de boot er halverwege de oceaan mee ophoudt...) Het fotootje zit er al bij, en de andere fotootjes zal ik zo eventjes proberen te posten.
Ben benieuwd of mijn oude babyblue hier ook ronddwaald trouwens..
Greetz Mieke
Ben benieuwd of mijn oude babyblue hier ook ronddwaald trouwens..
Greetz Mieke
Hee Mieke, da's leuk dat je weer een Mustang hebt! Ben benieuwd naar het verhaal er achter + de zoektocht. Begon het Mustang-virus weer op te spelen?
Je oude '66-er stond een paar weken terug te koop waarbij de verkoper in de advertentie al aangaf dat er wat werk aan zat om hem weer top te krijgen. Wat doen mensen toch met hun auto? Hij was super-mooi.
Graag meer foto's inderdaad en wellicht tot ziens op een meeting.
Groetjes,
Erwin
Je oude '66-er stond een paar weken terug te koop waarbij de verkoper in de advertentie al aangaf dat er wat werk aan zat om hem weer top te krijgen. Wat doen mensen toch met hun auto? Hij was super-mooi.
Graag meer foto's inderdaad en wellicht tot ziens op een meeting.
Groetjes,
Erwin
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
- PoisonIvy66
- NordicDawn
- mustangmieke
Ben ik nou zo stom.. na alle berichtjes te hebben gelezen over foto's plaatsen... maar ja het was ook al laat gisteren. Probeer het straks nog eens.
Staat mijn oudje nog te koop Erwin?? Ja hij was inderdaad in mooie conditie.. jammer.
Het mustangvirus kwam inderdaad weer bovenborrelen..
En ja Eric.... hij komt uit Dallas... Mooie stad hé Roermond, ben sinds kort weer terug in deze wonderschone stad.
Staat mijn oudje nog te koop Erwin?? Ja hij was inderdaad in mooie conditie.. jammer.
Het mustangvirus kwam inderdaad weer bovenborrelen..
En ja Eric.... hij komt uit Dallas... Mooie stad hé Roermond, ben sinds kort weer terug in deze wonderschone stad.
http://link.marktplaats.nl/246586723
Advertentie is aangepast, eerder werd vermeld dat er wat werk aan zat. Misschien vorige eigenaar of is dit degene aan wie jij hem hebt verkocht?
Als ik naar de motorruimte kijk, ziet dat er veel minder netjes uit dan toen jij hem had...zonde!
Ben benieuwd naar het verhaal over je nieuwste aanwinst!
Groet,
Erwin
Advertentie is aangepast, eerder werd vermeld dat er wat werk aan zat. Misschien vorige eigenaar of is dit degene aan wie jij hem hebt verkocht?
Als ik naar de motorruimte kijk, ziet dat er veel minder netjes uit dan toen jij hem had...zonde!
Ben benieuwd naar het verhaal over je nieuwste aanwinst!
Groet,
Erwin
- mustangmieke
Thanx Erwin. Ja dat is de meneer waar ik hem toendertijd aan verkocht heb. Zonde zeg.. gut..
Nieuwe aanwinst komt zoals eerder vermeld uit Dallas. Mijn man wilde toch wel weer een mustang.. maar dan een Cabrio. Naar lang zoeken zijn we op deze uitgekomen. Ben trouwens benieuwd of er meerdere mustangs van die kant uit zijn gekomen. Zo te horen dus een bekend adres (de mustangwereld is toch maar klein haha)
Nieuwe aanwinst komt zoals eerder vermeld uit Dallas. Mijn man wilde toch wel weer een mustang.. maar dan een Cabrio. Naar lang zoeken zijn we op deze uitgekomen. Ben trouwens benieuwd of er meerdere mustangs van die kant uit zijn gekomen. Zo te horen dus een bekend adres (de mustangwereld is toch maar klein haha)
- mustangmieke
Yup, via een flinke omweg; de Firebird was te stoer (lees: ordi), geruild tegen mijn tweede Mustang. Een '66-er Turquoise. Erg mooi maar zonder rem- en stuurbekrachtiging en met de gezinsuitbreiding in het achterhoofd viel ik voor een Volkswagen Spijlbusje en kon de Mustang voor een goed bedrag verkopen. Busje viel tegen, heel leuk maar teveel werk voor mij eraan en ik miste toch weer een Mustang. Voor de grap gereageerd op een bod voor het busje en weer goed verkocht. Toen kon ik mijn huidige Mustang kopen voor een goede prijs, iets wat ik niet kon laten schieten want hij is in erg goede en originele staat (Behalve kleur en motor dan) met alle opties. Als jouwe in Nederland is zullen we ze op een meeting eens aan elkaar laten zien.mustangmieke schreef:Erwin, jij hebt er trouwens ondertussen ook weer 1 gevonden zo te zien!!!
Groetjes,
Erwin
- mustangmieke