Ervaringen Mustang Garage

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

mustang'66conv.v8

Ervaringen Mustang Garage

Bericht door mustang'66conv.v8 »

Om te beginnen vind ik het zéér vervelend voor wat Roel overkomen is met de mustang die hij kocht bij MG .
Laat daar geen twijfel over bestaan .
Maar ik vind het ook vervelend voor een bedrijf als The Mustang Garage , dat dit hen overkomt .
Dan is er eens een bedrijf dat het doet zoals het hoort ( en dergelijke bedrijven zijn er spijtig genoeg langer hoe minder , geloof me vrij ) en dan wordt het door één minder goede ervaring meteen afgekraakt .
Daarom wilde ik aanvankelijk dit topic openen opdat iedereen zijn GOEDE ervaringen hier kan delen met ons op dit forum .
Echter , ik vrees dat de capaciteit van dit forum dan te klein zal zijn !!!!
Iedereen die zaken deed met MG zal beamen dat Adelbert en Nicole AL hun ervaring en skills graag ( en gratis!!) met u delen . ( op zich al zéér waardevol )
Ook al kocht u een Mustang ergens anders , zij zullen u maar al te graag bijstaan bij het oplossen van uw problemen of het bestellen van uw benodigde onderdelen .
Daarvoor kunnen zij beroep doen op hun jarenlange ervaring en goede contacten in de USA .
De manier en correctheid waarop zij zaken doen met een klant is een voorbeeld voor vele andere bedrijven ! Logisch eigenlijk , het is immers hun broodwinnig !!!!
Dan komen we inderdaad aan een gevoelig aspect , brood .......
Iedereen , ook u en ik en MG stellen onze arbeid ter beschikking tegen betaling .Zou jij gratis gaan werken voor je baas of voor klanten , juist ja .
Zelf zouden we er nog niet aan denken , maar van sommige bedrijven of mensen zouden we willen dat ze het wel deden .
Dus de discussie of iets of iemand duur is of niet , mag meteen weer opgeborgen worden , want : voor wat , hoort wat !
Ik heb in de loop der jaren in de Benelux bijna alle bedrijven gezien en bezocht die iets met Mustangs te maken hebben .
Eén steekt er kop en nek bovenuit : THE MUSTANG GARAGE
Maar voor het beste produkt , heb ik heel mijn leven, mééstal ook een iets hogere prijs betaald, dan gemiddeld. !
Ook ben ik ervan overtuigd dat Adelbert en Nicole proffessioneel genoeg zijn om met Roel tot een oplossing te komen , maar ze moeten wel de kans krijgen . Sommige technische problemen kunnen nu eenmaal niet op 1-2-3 opgelost worden .Het is meestal beginnen met het kleinste ( goedkoopste) en zo stilaan verder , stapje voor stapje , tot het probleem gevonden is !Spijtig genoeg komt men dan na maanden en veeeeele euro's later uit , op iets stom onozel .......... en zo is men weer een ervaring rijker !
En misschien heeft men in dit geval , ten onrechte , ter goeder trouw gehandeld met een toeleveringsbedrijf .........maar dan zal dat betreffende bedrijf ook zijn verantwoordelijkheid moeten nemen tov MG !
Uiteindelijk zou de klant ( Roel in dit geval) , niét de pineut mogen zijn .
Dus Roel , ik zou zeggen , blijf erachter zitten , tot je problemen van de baan zijn , maar blijf vooral goed COMMUNISEREN !

Zo , dat moest er even uit !
Ter verduidelijking , ik heb er totaal geen belang bij ( ben geen vriend ofzo ) , ik ben gewoon één van die vele tevreden klanten bij The Mustang Garage , waarvan ik vond dat zij ook een " klein " woordje van goede commentaar verdeinden.

Hopelijk delen nog mensen mijn menigen ( of dan toch een aantal ervan , lol )

Joo
PoisonIvy66

Bericht door PoisonIvy66 »

Mijn naam wordt genoemd, dus ik voel me geroepen om toch weer te reageren. Ik probeer het kort te houden.

Al vaker heb ik een reactie gelezen dat ik moet blijven communiceren met de Mustang Garage (MG) om tot een oplossing te komen. De personen die dat schrijven, hebben mijn topic niet helemaal goed gelezen of begrepen.

Mijn mustang is diverse malen teruggeweest naar de MG omdat er problemen waren met de motor. De MG kon de kwaal niet vinden, dus ben ik naar een andere garage gegaan. In tegenstelling tot wat Adelbert in mijn topic beweert, hebben zij die klacht wel verholpen (ze zijn niet nog steeds zoekende). Ik heb daar ook gevraagd om mijn mustang ook op andere punten te controleren. Als ik dat niet had gedaan, was ik er pas achter gekomen dat aan mij een onveilige mustang was geleverd op het moment dat ik tegen een boom o.i.d. was gecrasht wegens falende remmen of losgekomen aandrijfas.

Als je merkt dat er laconiek is omgegaan met cruciale punten van een auto, dan verlies je snel het vertrouwen in de monteur, ongeacht van welke garage die is.

De MG is in mijn geval niet professioneel genoeg geweest om tot een oplossing te komen. Als ze dat wel waren, dan waren er ook geen versleten onderdelen gemonteerd en dan hadden ze de kwaal aan de motor zelf al kunnen vinden. Daartoe hebben ze voldoende kansen gehad.

Nu verder met het belangrijkste van vandaag: spelen met de sinterklaascadeautjes ;)

Groeten,

Roel
Laatst gewijzigd door PoisonIvy66 op do 10 dec, 2009 09:25, 2 keer totaal gewijzigd.
...Happiness is the road...
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

Joo,

Wat is voor jou de aanleiding om dit topic te starten? Heb ik iets gemist of komt dit zomaar uit de lucht vallen?
Erwin

1966 convertible
Mathi_Mustang

Bericht door Mathi_Mustang »

Gaat dit over de mustang garage in Belgie onder leiding van Franky? Of mis ik iets?
BA Baracus

Bericht door BA Baracus »

Iedereen heeft andere ervaringen met verschillende garages, de één heeft goede ervaringen en de andere minder goede ervaringen.
Iedereen mag vinden wat hij vind.
Ik vind het alleen jammer dat er met naam en toe naam mensen genoemd worden.
In het verleden zijn er wel meer mensen die mindere ervaringen bij andere garages hebben gehad en die worden niet genoemd, dus laten we in de toekomst geen namen noemen.
Als men een auto koopt of voor onderhoud weg brengt naar een garage dan gaat men er van uit dat de monteur een goed product afleverd, is dit niet het geval dan mag men naar een andere garage gaan.
Als men vervolgens constateerd dat er verschillende fouten zijn ontdekt door de nieuwe monteur mag men dit wel aan de andere monteur doorgeven, vind ik.

Misschien dat we dit topic beter kunnen sluiten voor dat het de spui gaten uitloopt!
Groetjes
Rick
edgar
Retired Moderator

Bericht door edgar »

BA Baracus schreef:Misschien dat we dit topic beter kunnen sluiten voor dat het de spui gaten uitloopt!
Tja, als wij moderatoren een topic van deze strekking sluiten, wordt daar weer over gevallen.

In goed vertrouwen dat dit een zuivere discussie blijft, is er geen reden om in te grijpen. M.a.w. het is aan jullie! Succes.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
walter
Contacteer:

Bericht door walter »

En daar gaan we weer!
Allereerst: er is maar één Mustang Garage in België, en dit is die in Heusden. Let op de hoofdletters, het gaat hier om de naam van het bedrijf, en niet van willekeurig ieder bedrijf dat zich met Mustangs bezig houdt.
Verder ga ik er inhoudelijk niet (meer) op in; alles is al gezegd. Jammer alleen dat na geruime tijd één situatie nu weer naar boven komt.
mustang'66conv.v8

Bericht door mustang'66conv.v8 »

Het topic mag uiteraard gesloten worden ! Aangezien een forum oa dient om je gedacht over iets te kunnen zeggen , vond ik het leuk en handig om mijn goede ervaringen met de Mustang Garage in Heusden met jullie te delen .
Gezien er ook een mindere ervaring op dit forum staat , wilde ik gewoon wat tegengewicht in de schaal leggen .
Stel dat mensen op zoek zijn naar een degelijke garage voor hun mustang , en ze lezen enkel over dat ene topic met die minder goede ervaring , dan zou die potentiele klant van een goed bedrijf, misschien een verkeerd gedacht kunnen krijgen .
Maar nogmaals , ik wil de dicussie zéker niét opnieuw openen !!!

@ Erwin , ik las ( pas ) gisteren het hele verhaal van Roel , vandaar dit ik effe wilde reageren .

@ b a Baracus : ik heb bewust géén namen genoemd , behalve dan diegene die reeds genoemd waren , anders zou ik nog meer onduidelijkheid en misverstanden kunnen creeeren , he .

@ Walter : ik lees lang nooit alles op regelmatige basis , vandaar mijn ietwat late reactie .............maar ik vond het toch belangrijk om het even van me af te schrijven .

@ Roel : Inderdaad , véééééél belangrijker , met de kids en hun verdiende pakjes spelen , dat ene speeltje van papa is, vergeleken met hun, peanuts !!
lee iacoca

Bericht door lee iacoca »

mischien is het handiger om voor elk bedrijf wat zich met mustangs bezighoud een poll te plaatsen zonder verder commentaar erbij.
dan onderscheiden goede bedrijven zich echt wel van de slechte
en word je niet beinvloed door de verhalen maar door de meerderheid van stemmen.
Riccardo
🐎Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.🐎
🐎'exauto's:79 6cyl automaat, coupe/69 250cid automaat,coupe/66 289v2 4 speed, convertible/69 351-4v-4 speed, mach1🐎
PoisonIvy66

Bericht door PoisonIvy66 »

In een poll kun je je mening/ervaring niet toelichten of onderbouwen. Daarom vind ik het nut daarvan in dit geval erg beperkt.

Het lijkt soms wel op heiligschennis om hier een slechte ervaring over de mustang garage te delen. Ik ben echter niet gelovig.
Ik kan me geen opgewonden reacties herinneren op de minder goede berichten die op dit forum zijn geplaatst over andere (Nederlandse en Belgische) garages die met mustangs bezig zijn.

Ik heb verder alleen (koop)ervaring met Moviecars;
Mijn eerste mustang kocht ik daar en die voldeed precies aan hun omschrijving: niet mooi maar technisch wel heel goed.
...Happiness is the road...
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

een poll te plaatsen zonder verder commentaar erbij
Maar met bepaalde mustang garages (kleine letters !), heb ik goede, en ook minder goede ervaringen...
Wat moet ik dan aanvinken ??? Slecht, Goed.... of ????

En ik kan (mag) er dus geen commentaar bijgeven...

Niet goed.
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
capri v8 driver

Bericht door capri v8 driver »

ik vind het vreemd dat dit nu weer boven water gehaald word.

ik ken de mensen van mustang garage niet en Roel ken ik persoonlijk ook niet. ik zeg altijd, waar gewerkt word, worden ook fouten gemaakt. het is aan jullie 2 om dat op te lossen. mijn persoonlijke mening, had ik de wagen terug gebracht met een lijst wat er niet aan klopt, en het de mustang garage laten oplossen, dat heeft Adelbert diverse keren aangeboden, en daarna de wagen laten inspecteren, om te kijken of de problemen opgelost zijn. maar goed, je hebt je eigen weg gekozen omdat je geen geloof meer had in de mustang garage. en dat kan ik ook wel begrijpen.

ik heb zelf ruim 10 jaar als monteur gewerkt in diverse garage bedrijven, maar ik heb nog niemand zoveel tijd en waarschijlijk ook geld zien spenderen aan een garantie geval als Adelbert dat aan de wagen van Roel heeft gedaan. dat het niet goed is afgelopen, Adelbert heeft het in iedergeval geprobeerd. in veel andere bedrijven had je waarschijnlijk een rekening gehad of hadden ze je weg gejaagt. uiteindelijk dient er geld verdient te worden.

maar om dit nu alweer onder de aandacht te brengen en weer staan te bashen op de mustang garage is niet nodig, hoord eigenlijk niet thuis op dit forum en het is een zaak tussen Adelbert en Roel.

slot erop.
metzijndrie

Bericht door metzijndrie »

ik sluit me hoe dan ook bij de vorige schrijver aan.... gj
Mustang 1967 gebouwd 1966, 2 Door Hard Top, 289 V8 4barrel A-code, 3 traps XP C-4 automaat, 3.00:1 Rear Axle, HEI, Impco L20 converter 300A mixer, dual exhaust, Cragar velgen, int/ext decor group

Gertjan, Jelle, Paul
1967coupe
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door 1967coupe »

+2
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
greenbee

Bericht door greenbee »

jullie missen het punt hier volgens mij, iedereen begint weer over 1 slechte ervaring terwijl het topic toch echt over de goede ervaring ging, oftewel een hart onder de riem steken.
[url=http://img120.imageshack.us/my.php?image=licenceplategreenbeehs5.jpg][img]http://img120.imageshack.us/img120/6020/licenceplategreenbeehs5.jpg[/img][/url]
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”