Uurtje geleden deze 65er gespot bij Hoogvliet (viaduct over de A15 bedrijventerrein Gadering) toen ik op weg was naar huis uit mijn werk.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Volgens mij eergisteren op de 1e barendrechtse weg in barendrecht ( net onder Rotterdam ) een donker groene ( was donker dus weet het niet zeker ) model 95-99 met grijze strepen.
Oke, oke, het is geen mustang, maar ik wil hem toch even plaatsen, want dit vind ik dus echt een geweldig mooie auto. Hij staat vaak op dezelfde plek, vanochtend gespot in de sneeuw:
Weet iemand het jaartal en merk? (raadspelletje, ik weet het)
Ik vind ook dat zo'n mooie ouwe auto met dit weer niet buiten moet staan.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Vanmorgen rond negen uur op de A12, richting van Arnhem naar Utrecht ter hoogte van Driebergen/Zeist.
Gelukkig zijn er ridders die door kunnen rijden, hebben we toch nog iets om naar te kijken!
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)