ff voorstellen vanuit limburg
Moderator: Shelby GT-H
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Mooie bak heb je daar gekocht ! .
Nu ff geduld en dan begint het leuke werk ! .
Suc6 ermee en als je hulp nodig heb dan kan je hier alles vragen .
Nu ff geduld en dan begint het leuke werk ! .
Suc6 ermee en als je hulp nodig heb dan kan je hier alles vragen .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
-
67fastback 390
thanks68GT schreef:Hallo Roy.
Ook vanuit Geleen van harte welkom.
Ziet er goed uit de mustang. Wens je er heel veel plezier en vooral veilige mijlen mee.
We zien ons zeker eens op de Limburges wegen.
Grtjs Cor.
zullen ons zeker eens zien op de limburgse wegen.
ik ben wel een mannetje van het touren.
een dezer dagen op agenda eens gaan invullen welk treffen ik zeker heen zal gaan
- 67mustangcabrio
-
67fastback 390
@ ton:
thanks...
erg handig om hier terecht te kunnen met vragen maar ook om meerdere liefhebbers te leren kennen.vind een treffen altijd wel leuk
@frans
thanks...
nog een limburger...rijden in limburg volgens mij al genoeg mustangs om een treffen te organiseren
misschien een id voor iedereen die in de buurt woont om eens een avondje naar kerkrade te rijden...niet te ver weg en naast de deur
duurt nu wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg lang dat wachten op mn fastback
thanks...
erg handig om hier terecht te kunnen met vragen maar ook om meerdere liefhebbers te leren kennen.vind een treffen altijd wel leuk
@frans
thanks...
nog een limburger...rijden in limburg volgens mij al genoeg mustangs om een treffen te organiseren
misschien een id voor iedereen die in de buurt woont om eens een avondje naar kerkrade te rijden...niet te ver weg en naast de deur
duurt nu wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg lang dat wachten op mn fastback
Ik ben reeds enkele weken aan het surfen om te ontdekken wat nu de veiligste weg is om een Mustang in te voeren uit Amerika.
Diverse bedrijven heb ik gemaild om informatie. Sommigen reageren de meesten niet.
Ik lees op het forum dat er ook particulieren zijn die zelf invoeren.
Wie kan mij nu concreet vertellen hoe ik dit dien aan te pakken en wat een betrouwbare weg is.
Diverse bedrijven heb ik gemaild om informatie. Sommigen reageren de meesten niet.
Wie kan mij nu concreet vertellen hoe ik dit dien aan te pakken en wat een betrouwbare weg is.
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Laat eerst ff weten wat je wensen zijn dan kan men je beter helpen .
Ook ik ben een van die bedrijven die auto,s voor klanten importeren .
Helaas krijg ik net als alle andere elke week vage vragen met personen die een auto uit de us willen .
Zoals iedere ondernemer neem je zo,n vraag serieus en ga je voor de klant op zoek zodra je iets leuks heb gevonden dan mail je de klant een aantal foto,s met de prijs van de auto inc de kosten van het invoeren en kenteken aanvraag .
Maar al te vaak hoor je dan thanks ik weet nu wat het kost als ik er een wil of ik kijk wel op marktplaats of zo .
Dus zodra men een opdracht plaatst word een ieder serieus genomen ,sorry hoor komt gewoon door alle fake aanvragen ! .
Ik en alle andere handelaren maken kosten en tijd vrij om julie zo goed mogelijk te helpen .
Dus als je iets zoekt mail of bel dan met het bedrijf waar je zaken mee wil doen en maak duidelijk dat je serieus op zoek ben .
Ook ik ben een van die bedrijven die auto,s voor klanten importeren .
Helaas krijg ik net als alle andere elke week vage vragen met personen die een auto uit de us willen .
Zoals iedere ondernemer neem je zo,n vraag serieus en ga je voor de klant op zoek zodra je iets leuks heb gevonden dan mail je de klant een aantal foto,s met de prijs van de auto inc de kosten van het invoeren en kenteken aanvraag .
Maar al te vaak hoor je dan thanks ik weet nu wat het kost als ik er een wil of ik kijk wel op marktplaats of zo .
Dus zodra men een opdracht plaatst word een ieder serieus genomen ,sorry hoor komt gewoon door alle fake aanvragen ! .
Ik en alle andere handelaren maken kosten en tijd vrij om julie zo goed mogelijk te helpen .
Dus als je iets zoekt mail of bel dan met het bedrijf waar je zaken mee wil doen en maak duidelijk dat je serieus op zoek ben .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
Tja, ik kan me er iets bij voorstellen.
In mijn voorbeeld heb ik echter een budget dat ik kan in 2010 kan en wil uitgeven.
Ik probeer natuurlijk zoveel mogelijk Mustang voor mijn geld te krijgen. Dat kwaliteit geld kost begrijp ik. Ik hoop door de lage stand van de dollar natuurlijk optimal te profiteren.
Wat ik mij afvraag is wie de kwaliteit van de auto bepaalt. Ik kan benoemen welke auto het moet zijn, maar dan ?
Een convertible van '66, '67 of '68 is mijn grote wens.
In mijn voorbeeld heb ik echter een budget dat ik kan in 2010 kan en wil uitgeven.
Ik probeer natuurlijk zoveel mogelijk Mustang voor mijn geld te krijgen. Dat kwaliteit geld kost begrijp ik. Ik hoop door de lage stand van de dollar natuurlijk optimal te profiteren.
Wat ik mij afvraag is wie de kwaliteit van de auto bepaalt. Ik kan benoemen welke auto het moet zijn, maar dan ?
Een convertible van '66, '67 of '68 is mijn grote wens.
-
67fastback 390
alfa schreef:Ik ben reeds enkele weken aan het surfen om te ontdekken wat nu de veiligste weg is om een Mustang in te voeren uit Amerika.
Verkeerde topic....
veel succes
Ik ben van mening dat er altijd mensen zijn die actief zijn op het forum en anderen (die waarschijnlijk minder handig zijn in het zoeken en achterhalen van informatie) kunnen voorzien van de juiste informatie.
Wat mij betreft: ik ontvang graag de juiste informatie al bevind ik mij in het verkeerde topic.
Uiteindelijk zal de aanhouder datgene vinden dat hij zoekt.
Wat mij betreft: ik ontvang graag de juiste informatie al bevind ik mij in het verkeerde topic.
Uiteindelijk zal de aanhouder datgene vinden dat hij zoekt.
-
67fastback 390
-
67fastback 390
Eindelijk gearriveerd
Eindelijk staat mn fastback dan in mijn garage.
Gelukkig zijn al die weken geduld niet voor niks geweest.wat kreeg ik een big smile toen ik hem eindelijk in het echt voor het eerst zag.
Op wat kleine afwerking na ben ik zeker tevreden.de lak is voor amerikaanse begrippen ni verkeerd en hoef ik me zeker niet te schamen.
Maandag invoeren en keuren. Dan ist nog ff wachten op het kenteken en eindelijk lekker gaan touren.
Heb ff de straat op en neer gereden..... BIG SMILE
Gelukkig zijn al die weken geduld niet voor niks geweest.wat kreeg ik een big smile toen ik hem eindelijk in het echt voor het eerst zag.
Op wat kleine afwerking na ben ik zeker tevreden.de lak is voor amerikaanse begrippen ni verkeerd en hoef ik me zeker niet te schamen.
Maandag invoeren en keuren. Dan ist nog ff wachten op het kenteken en eindelijk lekker gaan touren.
Heb ff de straat op en neer gereden..... BIG SMILE
- patrick cox
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer: