Bij mijn mustang is er bij de vorige eigenaar ooit een kras gekomen aan de rechter achterkant. Dit is toen bijgespoten maar de kleur was niet helemaal hetzelfde, waardoor er nu verschil is tussen licht en donker.
het is een stukje van misschien 25/30 centimeter, de kleur van de auto is tahoe turquoise.
Iemand een idee wat het zou kosten om dit bij te spuiten?
Kosten van bijspuiten rechterachterkant
Moderator: Shelby GT-H
Kosten van bijspuiten rechterachterkant
[b]Ford Mustang 1966 289 V8 :D[/b]
- Luukmarijn
Mijn auto heeft tijdens het transport vanuit de US schade opgelopen aan de zijkant.
Kosten: deukje uitdeuken + spuiten van deur, voorspatbord en achterspatbord 800,- euro incl. btw. Bij mij kwam de striping er nog bij en een nieuwe rockerpanel.
Als het goed gespoten wordt (uitwaaieren) zie je geen kleurverschil. Van mijn lak werd een 'scan' gemaakt om de juiste kleur te krijgen.
Succes ermee,
Marijn.
Kosten: deukje uitdeuken + spuiten van deur, voorspatbord en achterspatbord 800,- euro incl. btw. Bij mij kwam de striping er nog bij en een nieuwe rockerpanel.
Als het goed gespoten wordt (uitwaaieren) zie je geen kleurverschil. Van mijn lak werd een 'scan' gemaakt om de juiste kleur te krijgen.
Succes ermee,
Marijn.
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
"spuiten van deur, voorspatbord en achterspatbord," dat is dus de hele zijkant. Dat vind ik niet zo veel hoor, als het goed gedaan is.Luukmarijn schreef:Mijn auto heeft tijdens het transport vanuit de US schade opgelopen aan de zijkant.
Succes ermee,
Marijn.
- Luukmarijn
- metzijndrie
you tube levert leuke info over "spot repair" http://www.youtube.com/watch?v=BTTlsIHqg0c
zie ook vergelijkbare filmpjes
gj
zie ook vergelijkbare filmpjes
gj
Mustang 1967 gebouwd 1966, 2 Door Hard Top, 289 V8 4barrel A-code, 3 traps XP C-4 automaat, 3.00:1 Rear Axle, HEI, Impco L20 converter 300A mixer, dual exhaust, Cragar velgen, int/ext decor group
Gertjan, Jelle, Paul
Gertjan, Jelle, Paul