hallo 6 banger ik zal proberen het wat duidelijker te maken,,in australie wordt inderdaad ook veel gedaan het is dan ook mogelijk om heel veel pk uit een 6cil. te halen,dit is bij mij niet het belangrijkste,ik heb door de dingen die zijn uitgevoerd natuurlijk wel wat meer pk dan standaard,het gaat in mijn geval voornamelijk om de WOW factor en de uitdaging om op deze manier de 6cil. te verwezenlijken.ik heb dit op een 6.cil mustang nog nooit gezien in nederland,het blok zal goed lopen omdat de buitenste gaten kleiner zijn dan de midden,de middelste carb, zal het meeste werk doen de andere zullen bij gas geven iets later oppakken dit is dus een kwestie van afstellen,wat jouw opmerking betrefd om een groter gat te maken voor 1carb is een optie ook hier zijn adapters voor,ik vind dat 3carbs mooier staan,vandaar deze keus,het monteren van de adapter(intake)gebeurd dmv schroeven op de bestaande flens in de midden de buitenste gaten worden afgedicht door pakkingen,de close_up foto's van de carbs plaats ik als het blok helemaal afgebouwd is,de dynamo,startmoter,bobine,temp.meter,oliedrukmeter,en nog wat dingetjes de koelvin enzv,moeten er nog op,ik hou via dit mooie forum jullie wel op de hoogte ook van het inbouwen,dus veel foto's zullen nog volgen,

dit is niet de mijne maar laat wel zien hoe de carbs zijn geplaatst hier zie je benzine leidingen maar ik kies voor braided stainles steel hoses.
groeten JDN.