Verslag Toertocht Zuid Limburg - Hotel Asteria Venray 2010
Moderator: Shelby GT-H
- PoisonIvy66
Verslag Toertocht Zuid Limburg - Hotel Asteria Venray 2010
tja, de eerste foto's zullen niet van mij zijn, want ik was weer eens m'n fototoestel vergeten.En als ik 'm wel mee had genomen, zouden er niet veel mustangs op staan. Dat zit als volgt....
Mijn mustang stond gisteravond nog in de garage want de stuurbekrachtiging moest gemaakt worden. Vanochtend kon ik 'm ophalen, maar ik kon pas om half elf richting Valkenburg vertrekken. Op de website van TMCN las ik dat het vertrek omstreeks 12:00 zou zijn. Voor mij was het ongeveer een uur en een kwartier rijden, dus het zou krap worden.
Toen ik om 11:50u bij het Parkhotel Rooding in Valkenburg aankwam dacht ik: Yes, ik ben nog op tijd! Helaas was er geen mustang meer te bekennen.
De vriendelijke dames van de receptie wisten mij nog te vertellen dat een twintig minuten daarvoor iedereen was vertrokken.
Een route of richting wisten ze helaas niet. Wel het telefoonnummer van Johnh, maar die hoorde denk ik door het gebulder van zijn eigen V8 de telefoon niet.
Toen heb ik maar besloten een eigen semi-toeristische route te rijden richting Venray. Daar aangekomen zag ik alleen de Terlinqua van Astrid Bouthoorn staan. Ik heb daar samen met Poisonivy66 Jr. nog een tijdje gezeten en gedronken en de eerste mustangs van de rit binnen zien druppelen.
Ik had me erg verheugd op deze rit, maar wist tot het laatste moment niet of ik 'm ook kon gaan rijden. Helaas was ik door een communicatiefoutje toch te laat. Uiteindelijk heb ik toch een dikke driehonderd kilometer gereden, maar ik ben bang dat ik geen enkele kilometer van de route heb meegepikt.
Ben wel benieuwd naar de foto's van diegenen die de rit wel hebben gereden.
Groeten,
Roel
Mijn mustang stond gisteravond nog in de garage want de stuurbekrachtiging moest gemaakt worden. Vanochtend kon ik 'm ophalen, maar ik kon pas om half elf richting Valkenburg vertrekken. Op de website van TMCN las ik dat het vertrek omstreeks 12:00 zou zijn. Voor mij was het ongeveer een uur en een kwartier rijden, dus het zou krap worden.
Toen ik om 11:50u bij het Parkhotel Rooding in Valkenburg aankwam dacht ik: Yes, ik ben nog op tijd! Helaas was er geen mustang meer te bekennen.
De vriendelijke dames van de receptie wisten mij nog te vertellen dat een twintig minuten daarvoor iedereen was vertrokken.
Een route of richting wisten ze helaas niet. Wel het telefoonnummer van Johnh, maar die hoorde denk ik door het gebulder van zijn eigen V8 de telefoon niet.
Toen heb ik maar besloten een eigen semi-toeristische route te rijden richting Venray. Daar aangekomen zag ik alleen de Terlinqua van Astrid Bouthoorn staan. Ik heb daar samen met Poisonivy66 Jr. nog een tijdje gezeten en gedronken en de eerste mustangs van de rit binnen zien druppelen.
Ik had me erg verheugd op deze rit, maar wist tot het laatste moment niet of ik 'm ook kon gaan rijden. Helaas was ik door een communicatiefoutje toch te laat. Uiteindelijk heb ik toch een dikke driehonderd kilometer gereden, maar ik ben bang dat ik geen enkele kilometer van de route heb meegepikt.
Ben wel benieuwd naar de foto's van diegenen die de rit wel hebben gereden.
Groeten,
Roel
Laatst gewijzigd door PoisonIvy66 op zo 27 jun, 2010 15:37, 2 keer totaal gewijzigd.
...Happiness is the road...
Vervelend Roel! Ik weet dat alle ingeschreven deelnemers donderagavond een mail hebben gehad met daarin onder andere de boodschap dat het vertrek tussen 11.00 en 11.30 uur zou plaatsvinden - hetgeen ook gebeurd is ....
Het was een fantastische rit, veel lol onderweg en alles staat hier veilig in Venray. Een paar teaser fotootjes (want ik ga nu slapen)

Het was een fantastische rit, veel lol onderweg en alles staat hier veilig in Venray. Een paar teaser fotootjes (want ik ga nu slapen)

Marc
- PoisonIvy66
Oeps... topicnaam aangepast. Bedankt Aron.Aron66 schreef:Valkenswaard? Bedoel je niet Valkenburg? Ik was er tot 11.15, toen was er nog niemand vertrokken, ik denk dat je ze inderdaad net gemist hebt.
Aron
Ik heb me gisteravond nog bij John ingeschreven, maar heb die email niet meer ontvangen. Da's jammer maar helaas; no hard feelings!72grande schreef:Vervelend Roel! Ik weet dat alle ingeschreven deelnemers donderagavond een mail hebben gehad met daarin onder andere de boodschap dat het vertrek tussen 11.00 en 11.30 uur zou plaatsvinden - hetgeen ook gebeurd is ....
Is de route ook nog op papier (of PDF) te krijgen? Dan kunnen we 'm toch nog eens rijden.
- BA Baracus
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
wat doen we, maken we er een rit verslag van of een weekend verslag ?
( misschien kun je hem nog een keer editten Roel ? )
Aller eerst mijn dank aan T.M.C.N voor het warm onthaal en de goede organisatie, iedereen die geholpen heeft en die ik ( wij ) heb leren kennen. Top !
Nou, mijn rit verslag dan ook maar voor die genen die er niet waren of het niet mee gekregen hebben.
Dit weekend liet het bouwjaar 1970 zich niet echt van zijn beste kant zien, althans technish heheh
Het begon allemaal toen Cor's mooie grabberblue convertible problemen kreeg met de spannings voorziening. Na een korte Donor actie van zijn fastback broer kon deze weer verder...
echter, stond de fastback broer enkele kilometers verder zelf "stil" daar zijn gas-kabel gebroken was.
Maaaaar... met de wel gemende helpende hand van vele mederijders en het geluk dat mijn koffer bak veel weg heeft van macgyver's voorraad kast konden we dit probleem vlot en goed "tijdelijk" verhelpen.
De kabel was gebroken aan de pedaal kant, dit hebben we opgelost door de binnenkabel er uit te trekken, de buiten er uit halen en weg te laten en een kroonsteentje op de plaats te zetten van het pedaal. Dit ging goed en we konden dus de mooie route vervolgen.

Later in de route zijn Arthur en ik even afgeweken van de route om een poging te doen en vervangende gas kabel te vinden bij CP parts in Belfeld. Deze hadden ze helaas niet liggen.
Op het terras in Steyl ( aan het veer ) hebben we een kop ( heerlijke ) soep genuttigd in een gezellig gezeldschap, waaronder Monique en Mark.
Daar het bij het veer erg druk was en we hier door ( and among other things ) een tamelijke achterstand hadden opgelopen, hebben we een gids aangewezen ( arthur ) voor wie de nog te rijden kilometers een thuis wedstrijd was.

Aldoende volgde we een mooie route door de limburgse dorpen en kwam uiteindelijk bij het laatste stukje van +/- 5 km wat we op de A73 zouden vervolgen...
tja, laat daar nu NET
een zwaar ongeluk gebeuren waardoor we een minuut of twintig stil hebben gestaan... en ook hier zijn foto's van.
( VENRAY - Zaterdagmiddag rond kwart voor vijf heeft er een ongeval plaats gevonden op de Spurkterdijk in Venray tussen een quad en een personenauto. De bestuurder van de quad reed samen met nog een quad over het viaduct terhoogte van de A73.
Vermoedelijk maakte de quad bestuurder een te ruime bocht waardoor hij in aanraking kwam met de personenauto die in tegenover gestelde richting reed. Door deze aanrijding viel de quad bestuurder van zijn voertuig af en daarna van het viaduct af. Hierna kwam hij op de rijbaan van de A73 terecht. Deze quad bestuurder raakte als gevolg van deze aanrijding en val zwaar gewond en is met een trauma helicopter overgebracht naar een ziekenhuis.
De politie verricht technisch onderzoek om de oorzaak van dit ongeval vast te stellen. De personalia van deze gewonde bestuurder zijn op dit moment niet bekend. )

Tja en dan kom je daar aan en dan zie je dit aanzicht... wow !

Er volgen meer foto's maar laat het eerst over aan de andere,
kort om Zon, Zee(r gezellig ) en ( ge ) strand ( e mustangs hehe )
nogmaals, THANKS !
Aller eerst mijn dank aan T.M.C.N voor het warm onthaal en de goede organisatie, iedereen die geholpen heeft en die ik ( wij ) heb leren kennen. Top !
Nou, mijn rit verslag dan ook maar voor die genen die er niet waren of het niet mee gekregen hebben.
Dit weekend liet het bouwjaar 1970 zich niet echt van zijn beste kant zien, althans technish heheh
Het begon allemaal toen Cor's mooie grabberblue convertible problemen kreeg met de spannings voorziening. Na een korte Donor actie van zijn fastback broer kon deze weer verder...
echter, stond de fastback broer enkele kilometers verder zelf "stil" daar zijn gas-kabel gebroken was.
Maaaaar... met de wel gemende helpende hand van vele mederijders en het geluk dat mijn koffer bak veel weg heeft van macgyver's voorraad kast konden we dit probleem vlot en goed "tijdelijk" verhelpen.
De kabel was gebroken aan de pedaal kant, dit hebben we opgelost door de binnenkabel er uit te trekken, de buiten er uit halen en weg te laten en een kroonsteentje op de plaats te zetten van het pedaal. Dit ging goed en we konden dus de mooie route vervolgen.

Later in de route zijn Arthur en ik even afgeweken van de route om een poging te doen en vervangende gas kabel te vinden bij CP parts in Belfeld. Deze hadden ze helaas niet liggen.
Op het terras in Steyl ( aan het veer ) hebben we een kop ( heerlijke ) soep genuttigd in een gezellig gezeldschap, waaronder Monique en Mark.
Daar het bij het veer erg druk was en we hier door ( and among other things ) een tamelijke achterstand hadden opgelopen, hebben we een gids aangewezen ( arthur ) voor wie de nog te rijden kilometers een thuis wedstrijd was.

Aldoende volgde we een mooie route door de limburgse dorpen en kwam uiteindelijk bij het laatste stukje van +/- 5 km wat we op de A73 zouden vervolgen...
tja, laat daar nu NET
( VENRAY - Zaterdagmiddag rond kwart voor vijf heeft er een ongeval plaats gevonden op de Spurkterdijk in Venray tussen een quad en een personenauto. De bestuurder van de quad reed samen met nog een quad over het viaduct terhoogte van de A73.
Vermoedelijk maakte de quad bestuurder een te ruime bocht waardoor hij in aanraking kwam met de personenauto die in tegenover gestelde richting reed. Door deze aanrijding viel de quad bestuurder van zijn voertuig af en daarna van het viaduct af. Hierna kwam hij op de rijbaan van de A73 terecht. Deze quad bestuurder raakte als gevolg van deze aanrijding en val zwaar gewond en is met een trauma helicopter overgebracht naar een ziekenhuis.
De politie verricht technisch onderzoek om de oorzaak van dit ongeval vast te stellen. De personalia van deze gewonde bestuurder zijn op dit moment niet bekend. )

Tja en dan kom je daar aan en dan zie je dit aanzicht... wow !

Er volgen meer foto's maar laat het eerst over aan de andere,
kort om Zon, Zee(r gezellig ) en ( ge ) strand ( e mustangs hehe )
nogmaals, THANKS !
Laatst gewijzigd door Ghost Rider op zo 27 jun, 2010 19:36, 3 keer totaal gewijzigd.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
- PoisonIvy66
nou, omdat jij het bentGhost Rider schreef:wat doen we, maken we er een rit verslag van of een weekend verslag ?

Da's een verdraaid scherpe bocht in de snelweg.
Laatst gewijzigd door PoisonIvy66 op zo 27 jun, 2010 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
Was rond 16.00 uur ook weer thuis van een geweldig weekendje Limburg. Heb ontzettend genoten en weer veel nieuwe mensen leren kennen en ook weer veel bekende mensen gesproken.
TMCN en vrijwilligers hartstikke bedankt, het was zaterdag en zondag top geregeld en de rondrit was geweldig en verder was het super gezellig
.
Foto's en flmpjes volgen nog, maar de filmpjes duren nogal lang om te uploaden helaas. Hoop ze morgen online te hebben. Zal dan de link hier wel plaatsen.
@ Niels: de panorama foto's zien er prachtig uit!
Groeten,
Monique
TMCN en vrijwilligers hartstikke bedankt, het was zaterdag en zondag top geregeld en de rondrit was geweldig en verder was het super gezellig
Foto's en flmpjes volgen nog, maar de filmpjes duren nogal lang om te uploaden helaas. Hoop ze morgen online te hebben. Zal dan de link hier wel plaatsen.
@ Niels: de panorama foto's zien er prachtig uit!
Groeten,
Monique
'97 SVT Cobra Convertible.
- 1967coupe
- Adverteerder
- Contacteer:
Organisatie bedankt. Ook voor het topweer. Voor mij persoonlijk eindigde de dag ietsje minder. Ik had al een paar dagen pijn in mijn kaak/kies. Toch maar even naar de nooddienst van de tandarts. Neemt u maar plaats, foto gemaakt, paar spuiten en een wortelkanaal behandeling. gloeiende gloeiende wat doet dat zeer. Nog nooit gehad dus dat was een leuke verrassing, echt niet!!!
Dus na enkele pechgevallen met een auto ook nog een persoonlijk pechgeval. Nou ja het weer was mooi en er waren mooie mustangs en ik ben nu van mijn pijn af. Gelukkig.
Tot de volgende meeting
Gr
Rene en Rosalie
Dus na enkele pechgevallen met een auto ook nog een persoonlijk pechgeval. Nou ja het weer was mooi en er waren mooie mustangs en ik ben nu van mijn pijn af. Gelukkig.
Tot de volgende meeting
Gr
Rene en Rosalie
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
- crimson_lion
wooow echt gaaf , hele mooie foto's ook
ik zie nu wat ik gemist hebt ,helaas kon ik door omstandigheden
er niet bij zijn .
maar hoop de volgende keer er wel bij te zijn .
hoop dat iedereen die wel is gegaan een leuke meeting heeft gehad .
en over het weer mogen we niet klagen , dat was top
gr dre
ik zie nu wat ik gemist hebt ,helaas kon ik door omstandigheden
er niet bij zijn .
maar hoop de volgende keer er wel bij te zijn .
hoop dat iedereen die wel is gegaan een leuke meeting heeft gehad .
en over het weer mogen we niet klagen , dat was top
gr dre
The legend lives
Hier een paar foto's:

Overige foto's staan hier:
Foto's TMCN toertocht Zuid Limburg + meeting Venray
Filmpjes wordt nog aan gewerkt, volgen hopelijk morgen
.
Groeten,
Monique

Overige foto's staan hier:
Foto's TMCN toertocht Zuid Limburg + meeting Venray
Filmpjes wordt nog aan gewerkt, volgen hopelijk morgen
Groeten,
Monique
'97 SVT Cobra Convertible.
california special
van wie is die california special bij de meeting in venray?
hoeveel caifornia specials zijn er in nederland?
hoeveel caifornia specials zijn er in nederland?