Ik zal je even een mailtje sturen met mijn adres enz.
Bedankt voor de info
Waar was deze meeting trouwens?
Moderator: Shelby GT-H
Dat was Didam.gertv8 schreef:Ach een oude bekende is toch ook altijd leuk.
Ik zal je even een mailtje sturen met mijn adres enz.
Bedankt voor de info, op deze manier kom ik steeds meer te weten over het verleden van de auto, wat ik zeer interessant en leuk vindt
.
Waar was deze meeting trouwens?
Dat is een leuk karretje, er heeft er jaren lang één recht tegenover mijn deur geparkeerd gestaan, exact het zelfde model.parker schreef:Nu het toch gaat over ford's uit amsterdam, het is wel eens waar geenmustang maar ik heb onlangs een ford zephyr uit 1959 erbij gekocht als winterproject.
Toen wij er waren nog niet helemaal.1967coupe schreef:De officiele Ford fabriek waar de mustangs zijn gemaakt is allang verdwenen Rob.
Gr
Rene
Wij zijn er geweest dus het zal wel aan de leeftijd liggen dat je het allemaal niet meer zo precies weet.1967coupe schreef:Oke Marc,
Afgelopen zaterdag 25 jaar na de fabriekssluiting keerde Ford Nederland terug op het voormalig fabrieksterrein aan de Hemweg te Amsterdam om een evenement voor oud-werknemers, werknemers, dealers en genodigden te vieren. Het evenement werd gehouden in het voormalig Ford parts depot gebouw, nu in gebruik door OBA Bulk Terminal Amsterdam.
Dit is dus niet in de fabriekshal zelf toch?
Gr
Rene
kan ook mijn leeftijd zijn dat ik het allemaal niet meer zo precies weet.