usa carlover schreef:Ziet er lekker uit die upgraded remmen !
Heerlijke bak verder en cabrio is altijd 2 auto's in 1 vind ik.
Ik heb goede ervaring met BAMA-chips deze maken een custom tune voor je Mustang.
Je geeft alles door van bandenmaat/bak/CAI en je krijgt 3 verschillende tunes terug.
Justin van VMP is een van de betere tuners voor de gt500. Heeft er zelf ook 1 en alles al ontwikkeld en getest hiervoor.
Het grootste probleem wat ik heb, ook met de amerikaanse motoren, is dat ze een totaal andere benzine samenstelling hebben daar.
Ik programmeer zelf de ECM's voor e Buell en harley's doe dat wereldwijd, en heb ook zelf de problemen moeten ondervinden.
Ik heb dan ook een simpele stelling, meten is weten. dat doe ik bij de motoren ook 4 dagen per weerk. Ik meet dan ook in de auto zelf de verbrandinsgwaardes (AF waardes) voor de catalysator. Om te controleren en te sturen op de tune. JE kan de boel ook loggen in de auto met software, gaan we ook nog doen, maar wat belangrijk is dat je feedback naar de tuner serieus wordt genomen en dat je snel weer een verbeterde tune krijgt waar je feedback in verwerkt zit.
De tune voor de nieuwe blower zal dan ook wel bijna goed zijn, omdat mijn huidige input al verwerkt wordt, blijft wel spannend.