Ieder van jullie heeft die berg beklommen of is nog bezig die berg te beklimmen en andere hebben een lopende band op de berg staan en krijgen iedere keer weer een nieuwe uitdaging waardoor ze het gevoel krijgen dat ze de top niet bereiken.
De zoektocht naar een garage was oneindig en niet makkelijk. De meeste garagehouders hadden een te klein en/of (geen) elektriciteit of een grote garage waar je niet in mocht klussen. Verschillende boeren hadden een schuur, maar om nu laat op iemands zijn erf te staat klussen in een open schuur is ook niks.
Uiteindelijk heb ik een fatsoenlijke garage met ruimte en verlichting gevonden in mijn omgeving.

(ook mijn ouwe heer die me helpt met de stucloop te plaatsen in de garage)

De diepte van de garage
Mijn doelstelling: Het volledig restaureren van mijn 1969 coupe en alles in (zover mogelijk) orginele staat terug brengen.
De stucloop is een goed idee om als onderlegger te gebruiken, het is vuil, water en olie afstotend, maar zoals je al ziet, zodra je er overheen rijdt gaat het hobbelen / kreukelen.
Ondertussen ben ik nu 2 dagen in 2 weken bezig geweest en tot nu toe gaat het goed en loop ik op schema met mijn project. (is opzich niet gek, als je net bezig bent, dan draai je op adreline!

Ondertussen neem ik langzamerhand wat onderdelen naar huis toe, zodat ik daar ook nog kan werken.
Hier zie je het resultaat waar ik tot nu toe ben gekomen.
Binnenkort meer.
Groetjes Roel