Net Bij Moritz Tuning geweest in Amsterdam om me Ford Mustang ff een basis run te geven om te weten waar we staan en om te zien wat de verdere progressie is.
Ze hebben een Dynojet bank die goed is voor 1300 wiel PK's. De snelste auto ooit deed 604 achterwiel PK's dan was een opgevoerde 6 liter Viper. Nu is het een Ford Mustang. In zijn 4e versnelling een run maken had geen zin we hadden te veel wheelslip, huidige run is gedaan in zijn 5e versnelling.
629 PK en 824 NM koppel op de wielen dat is 722 PK en 946NM koppel op de krukas. Ik had de advanced timimg 2 graden terug gezet en de brandstof wat rijker, alleen bleek bij 5300 toeren hij wel iets te rijk te staan anders hadden we zeker nog een veel meer gehaald.
Fase 1 is geweest, nu kunnen we eindelijks starten met programmeren en verder opvoeren omdat we weten wat we hebben.
Fase 2 nu ander uitlaat spruitstuk met cat vervangers en volledig RVS uitlaat systeem, 10% OD pulley, brandstofdrukregelaar dan de bank op om fijn afsetlling te doen en dan weer een volgas run, ik gok dan op heel wat meer (-:
Op de foto beneden kun je goed zien dat de motor compleet in elkaar stort van een te rijk mengsel bij 5300 toeren, ben bekend om mijn conservatoieve manier van tunen, dan blijft het wel heel (-;
Hij liep wel mooi 320 KM per uur in zijn 5e versnelling (-: alleen moet ik dan nog wel naar zijn 6 schakelen.