Moest even een uurtje doorbrengen in dit gat, gelukkig zijn er nog wat antiek winkels waarvan de helft ook gaat sluiten

Kwam nog een oud baasje tegen met zijn truck, misschien wel de eerste eigenaar

Nog wat pics van beautiful Lott

Moderator: Shelby GT-H

Thanks en je bent een echte Ford man, het is namelijk Fort Worth, is ongeveer 130 mile en zoals men hier zegt, ongeveer 2,5 uur rijdenwillie66 schreef:prachtig dat verslag uit texas
ik kijk er iedere dag naar.
maar Hans hoe ver zit je van Ford worth in km:

willie66 schreef:oopssss![]()
kun je zien waar ik mee bezig ben haha![]()
maar ik vindt ford met een T toch maar niks mischien moet ik volgende keer fordt worth schrijven
maar mijn dochter gaat daar stage lopen vanaf januarie dus gaan we als het goed is in mei een weekje naar fort worth en die twee en een half uur is dan makkelijk te overbruggen dus tegen die tijd hoor je nog van me, ik ben zeker van plan even te buurten in buffalo
silverbullit schreef:ik vindt het mooie foto's Hans.
Je krijgt een veel betere indruk van de USA dan alles wat we hier zien op tv.

Ja dat ken ik, moet hij geen kaas meenemen??? En pindakaas? Dat moest ik altijd meenemen als ik naar mijn neef in TX ging. Er zit dacht ik in Dallas zo'n Hollandse winkel maar de drop kostte ongeveer 5a 6 keer zoveel als in NL.hollandranch schreef:[
Je bent natuurlijk welkom en wel drop meenemen en gevulde koekenmaar zijn hier stukkies, Texas is 18x Nederland en ze zeggen als je 's morgen in het Zuiden begint te rijden dan ben je 's avonds nog in Texas, is bij 800 mile van het Zuiden naar het Noorden.
Ja, kaas, belegen, wel vacuum verpakken anders krijg je gezeik met de douane, we hebben diverse winkels hier zoals http://www.littledutchgirl.com/" onclick="window.open(this.href);return false; maar erg duur, zoute drop is opeens een luxe-artikel geworden.1967coupe schreef:Ja dat ken ik, moet hij geen kaas meenemen??? En pindakaas? Dat moest ik altijd meenemen als ik naar mijn neef in TX ging. Er zit dacht ik in Dallas zo'n Hollandse winkel maar de drop kostte ongeveer 5a 6 keer zoveel als in NL.
Gr
Rene