Er waren ook mooie modellen van Cobra's (AC) in diverse kleuren.

(PS heb het niet gekocht, alleen foto gemaakt voor DM&FF)
Moderator: Shelby GT-H

Volgens mij is het de enige recente Mustang colorshifterMustang_bartje schreef:Inmiddels heb ik ook een aardige verzameling hotwheels mustangs opgebouwd. Nu heb ik laatst een leuke gevonden, een Colorshifter, mustang GT, rood met nr 35 op de zijkant. Is er bekend of er meerdere mustangs bij de colorshifters zitten, of is dit de enige uitgave?

Looks like a fatkids in a candystoreMack schreef:Ik weet niet of je eerder in de USA naar Hotwheels gezocht hebt, maar daar geen bakken maar rekken en rekken vol... Dan sta je wel even met je oren te klapperen en voor je het weet sta je je vertwijfeld met je handen vol af te vragen hoe je dit ooit allemaal naar huis mee gaat nemen... Zoals dit, zeg maar:![]()
Ja, ik bewaar alles in de verpakking, vooral omdat ik ze toch nergens neerzet. En ik bestel mijn Hotwheels gewoon via Ebay, bij wisselende Ebay-stores, afhankelijk wie de meeste aanbiedt die ik wil hebben. In Amerika kosten HW's maar $1 dus uiteindelijk met verzendkosten ben je niet veel duurder uit dan de 2 Euro die je hier in de winkel betaalt.Shelby GT-H schreef:Trouwens laat jij je hotwheels in de verpakking en zou je aub je adres in de States door kunnen geven want ik wil de Boss302 LS ook wel hebben!