8th U.S.EE Weekend Meeting 23 & 24 Juni

Plaats nieuwe meetings en verslagen....

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
1971 Hardtop Coupé

8th U.S.EE Weekend Meeting 23 & 24 Juni

Bericht door 1971 Hardtop Coupé »

Afbeelding

Op zaterdag & zondag 23 & 24 juni organiseert de Fryske V8 Riders alweer voor de achtste keer het ‘ All American Weekend ’ in EE.
Op dit Amerikaans getinte weekend is er voor een ieder wat wils en is de entree gratis!

De toffe kinderactiviteiten, ‘American’ suikerspinnen, verschillende standhouders en hapjes en drankjes, garanderen ook ditmaal weer een bijzondere aangelegenheid. Voor de muzikale sferen overdag zal ‘DJ J & W’ de zorg dragen en wat de verdere Amerikaanse, muzikale geluiden betreft,
hebben we een paar goede live bands.
We verwelkomen dit jaar op het podium:
‘Pander’, ‘Little John & the chiefs’, en ‘Short break’

• Pander: Hoewel ze nog niet heel bekend zijn in omstreken mogen we genieten van hun hardrock. Deze heren zullen u dan ook vermaken met hun harde toon.

• Little John & the chiefs : Deze heren zullen jullie laten geniet van een staaltje blues muziek

• Short Break : Een rockband ? Reken maar, en wat voor een band !!
Alle bandleden hebben inmiddels in diverse bands al ruim 20 jaar met veel plezier gespeeld. En dat kun je horen !! Laat je verrassen , Take a break , Take Short break

All American Weekend!
Zonder de Fryske V8 Riders leden, geen ‘All American Weekend’ Deze meeting van de Fryske V8 Riders is inmiddels traditie geworden en wordt dit jaar voor de 8e keer op 23 en 24 juni in Ee georganiseerd. Het evenement trekt elk jaar meer bezoekers, vorig jaar werden er +/- 2000 belangstellenden geteld en waren er meer dan 200 klassieke Amerikaanse auto’s te bezichtigen.
Ook dit jaar kunnen we een ‘Car Meeting’ en tentoonstelling verwachten. Beoordeeld door een vakkundige jury wordt hierbij een ‘Show ‘n Shine Contest’ prijs uitgereikt, oftewel grijp hier uw kans!

Nitro race: Ook dit jaar mogen we weer een fanatieken nitro race verwachten.
Op dit moment zijn er al ongeveer 200 mensen die zich hier voor hebben voor aangemeld.
Ze komen overal vandaag om bij het All Amercian Weekend U.S.EE aanwezig te zijn
( Belgie, Duitsland, Nederland)

Zondag kunnen we kijken naar een demo van politie honden, deze zullen de hele middag aanwezig zijn.

Kortom een ‘Real All American Weekend’, met activiteiten en muziek! Wees allen welkom en op naar een super achtste jaars ‘ All American Weekend U.S EE’!

Groetjes Nutte
Mustang 2 Door Hardtop 302 2v 1971
http://www.fryskeV8Riders.nl
gert-jan

Re: 8th U.S.EE Weekend Meeting 23 & 24 Juni

Bericht door gert-jan »

hej nutte
kzie je vh weekeind wel. kan helaas maar één dag.

gj
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
Mark5
Contacteer:

Bericht door Mark5 »

CHROME:

Waarschuwing: hier klopt iets niet!
fryskev8riders.nl bevat inhoud van vesuqpu.ru, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.
We hebben vesuqpu.ru al gemeld dat we malware op de site hebben aangetroffen. Voor meer informatie over de problemen die op vesuqpu.ru zijn gevonden, gaat u naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google.
1971 Hardtop Coupé

Mark5 schreef:CHROME:

Waarschuwing: hier klopt iets niet!
fryskev8riders.nl bevat inhoud van vesuqpu.ru, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.
We hebben vesuqpu.ru al gemeld dat we malware op de site hebben aangetroffen. Voor meer informatie over de problemen die op vesuqpu.ru zijn gevonden, gaat u naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google.
Hier is melding van gemaakt bij de webmaster van de fryske v8 riders.

groetjes Nutte
jan douwe

Bericht door jan douwe »

ga het weekend ook, heb alle weekenden mee gemaakt
geloof ik altijd mooie auto:s op zondag zeker bij mooi weer,
ga met de camper gert jan kom ff langs voor een bakkie,,,,,
esther en ik vinden dit altijd een prachtig weekend,,goeie
muziek en een erg gemoedelijke sfeer,,,

groet,,JD. :wink:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... sck2ZSK-Qk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=XLN3DJdK ... detailpage" onclick="window.open(this.href);return false;
1971 Hardtop Coupé

Word voor mij de 4e keer denk ik. K neem mooi me tentje mee, kunnen we er zaterdag ff een paar drinken. Nu nog hopen op mooi weer.
Vorig jaar hadden we op de zaterdag ook slecht weer, dit resulteerd dan weer in een matige opkomst qua auto's. De zondag heeft toen veel goed gemaakt, de hele dag scheen de zon en zo rond de 200 auto's. De sfeer is inderdaad altijd relaxed, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.

Groetjes Nutte
gert-jan

Bericht door gert-jan »

jan douwe schreef:ga het weekend ook, heb alle weekenden mee gemaakt
geloof ik altijd mooie auto:s op zondag zeker bij mooi weer,
ga met de camper gert jan kom ff langs voor een bakkie,,,,,
esther en ik vinden dit altijd een prachtig weekend,,goeie
muziek en een erg gemoedelijke sfeer,,,

groet,,JD. :wink:
hej jd
ga ik doen. moet zaterdag eerst met de dochters naar grinsj. dus ff kijken of het zaterdag nog de moeite is, hangt vd tijd af. anders zondag.
neem je de pony ook mee, of alleen de camper?

grtz
gj
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
78 firebird

Bericht door 78 firebird »

Gister was erg gezellig.
vandaag lijkt wat de regen aangaat een rotdag te worden.
Mijn Edsel staat er nog,dus ik ga straks uiteraard er weer naartoe,dan maar met zijn allen in de tent,de sfeer maakt men zelf,dus het zal wel weer gezellig worden.
Tis voor mij alweer de 8-ste keer.
Edsel ranger 1959
(daily ride) Chrysler PT Cruiser 2001
gert-jan

Bericht door gert-jan »

kzie het weer nog ff aan. zou samen met een capries vandaag komen... maar als het zo blijft.. :(
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
78 firebird

Bericht door 78 firebird »

Na 13.00 lijkt het droger te gaan worden Gert-Jan.
Edsel ranger 1959
(daily ride) Chrysler PT Cruiser 2001
jan douwe

Bericht door jan douwe »

nou gert jan het heeft de hele zondag pijpestelen geregend,ben maandagmorgen naar
huis gereden,had de trekker nodig om de camper van het terrein af te krijgen.
het was verschrikkelijk nat,,,,maarrrrrr ook verschrikkelijk gezellig.
voor het slechtte weer blijf ik niet thuis ook nooit gedaan anders kun
je in dit land niet vaak weg,,,en ik denk maar zo aanpassen en alles
komt goed.

groet JD. :wink:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... sck2ZSK-Qk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=XLN3DJdK ... detailpage" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie

Terug naar “All American meetings en All classic car events”