Was weer een heel mooie rondrit, zoals we gewoon zijn van Geoffrey,Rene en Myriam. spijtig van het weer. we hebben er weer een mooi aandenken bij.
Grt,
Tom
15th Flanders Mustang Event - zondag 24 juni 2012 (B)
Moderator: Shelby GT-H
Re: 15th Flanders Mustang Event - zondag 24 juni 2012 (B)
Hoi Geoffrey
ik vond het een geslaagde rit (ondanks die typische Belgische regen...maar het had erger gekund). Alles liep goed , ik heb niemand een vuil chemisièke bezorgt
, geen lettertjes verloren
en ook geen benzinetekort gekend op de terugweg
We weten nu dat de wipers en ventilatie perfect werkt ( ik denk dat mijn pony al meer regen gezien heeft hier in Belgie dan al die decennia dat hij in California rondtufte) .
Eens thuis gekomen ben ik drirekt begonnen met de schoonmaak ....het slijk hing overal
...het leek wel of we een echte rally gereden hadden
hoedje af voor jullie perfecte organisatie
groetjes aan René en Myriam
ciao
Rudi & Paul
ik vond het een geslaagde rit (ondanks die typische Belgische regen...maar het had erger gekund). Alles liep goed , ik heb niemand een vuil chemisièke bezorgt
We weten nu dat de wipers en ventilatie perfect werkt ( ik denk dat mijn pony al meer regen gezien heeft hier in Belgie dan al die decennia dat hij in California rondtufte) .
Eens thuis gekomen ben ik drirekt begonnen met de schoonmaak ....het slijk hing overal
hoedje af voor jullie perfecte organisatie
groetjes aan René en Myriam
ciao
Rudi & Paul
Mustang '67 fastback V8 289ci 4V
Manta A '73
Manta A '73
- Mustangdriver
- Contacteer:
Re: 15th Flanders Mustang Event - zondag 24 juni 2012 (B)
Bedankt Rudi
,
Ik had de verwarming én de AC op staan, anders had ik geen zicht vermits de ruiten nogal waren aangedampt............
Enne ivm het slijk, de meeste ritten bieden tegenwoordig een aantal stukken onverhard aan (reden waarom ik geen meer meerij), wat bij mij uiteraard niet het geval is
De groeten worden doorgegeven
Groeten
Geoffrey (die morgen naar Le Mans Classic vertrekt)
Ik had de verwarming én de AC op staan, anders had ik geen zicht vermits de ruiten nogal waren aangedampt............
Enne ivm het slijk, de meeste ritten bieden tegenwoordig een aantal stukken onverhard aan (reden waarom ik geen meer meerij), wat bij mij uiteraard niet het geval is
De groeten worden doorgegeven
Groeten
Geoffrey (die morgen naar Le Mans Classic vertrekt)
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite