spoorverbreders

Alle projecten van Members die niet in een jaartal geplaatst kunne worden.
Zoals garage verbouwingen, Motor rebuild, ect ......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
66hipowannebee
Donateur 2014
Berichten: 4375
Lid geworden op: za 18 sep, 2004 11:53
Locatie: Sliedrecht

Re: spoorverbreders

Bericht door 66hipowannebee »

Mustangflip schreef: De wielen zullen met inveren aan de bovenkant iets naar binnen gaan staan waardoor je waarschijnlijk net vrij blijft van je spatbord randen.
leg dat eens uit Flip

als je wielen ongelijk veren kan ik daar wel inkomen,maar je praat hier over een starre as

@roy,waar je binnen en buitenscherm bij elkaar komen zitten een paar lippen aan het scherm vast
er zitten er 2 per kant,kijk daar eens goed na.

dit brengt vaak problemen met zich mee :wink:

maar je hoort het snel genoeg :mrgreen:

Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.

(TMP) TonieMustangParts@hotmail.com
Gebruikersavatar
Mustangflip
Berichten: 946
Lid geworden op: vr 10 dec, 2010 15:48
Locatie: Kop van Noord-Holland

Re: spoorverbreders

Bericht door Mustangflip »

Ik kan het niet uitleggen Tonie. Wellicht komt het omdat ik bijna geen recht heuveltje tegenkom dus eentje die beide wielen tegelijkertijd omhoog zet. Bij drempels rem ik altijd genoeg af. Maar als ik een rechte lijn zou trekken vanaf mijn de buitenkant van het achterspatbord naar beneden dan kom ik op het profiel terecht. Terwijl de slijtplekjes daar naast zitten. Ik heb me er zelf ook al eens over verbaast. Zeker omdat het gedeelte wat echt raakt bij mij de buitenkant van het spatbord zou moeten wezen omdat de lipjes aan de binnenkant omhoog staan gebogen. Terwijl de rubber sporen juist aan de binnenkant zitten. Ik heb er geen verklaring voor en had de hoop dat wellicht iemand van hier kon vertellen wat er nu precies gebeurt. Ik kan alleen de feiten opnoemen zoals het bij mijn auto gebeurt.

Wellicht dat jij een sluitend antwoord hebt?

Groet Flip
-Mustang Mach 1 1969 V8 429

Live is not about miles to the gallon but smiles to the gallon !
Gebruikersavatar
fuel66
Berichten: 2670
Lid geworden op: za 22 sep, 2007 14:35
Locatie: tatooine

Re: spoorverbreders

Bericht door fuel66 »

Ik rij alweer 6 jaar rond met spacers (20mm) geen problemen mee etc. zowel het inveren als slijtage lagers totaal geen problemen mee?. Kan zijn dat de nieuwere Stangs betere kwaliteit veren/lagers hebben dan de oudjes?. Ik roep maar wat hoor, maar ik denk dat jullie beetje spoken zien die er niet zijn. De as en lagers kunnen heus wel over spacers, tenzij je zeer wild rijd en vele afstanden maakt met dat wilde rijden (zal wel meevallen, de meeste Stang rijders zijn zeer rustige rijders). Ook de APK doet bij mij niet moelijk en wordt er niet op afgekeurd, zal zijn dat mijn wielen net buiten de spatbord rand vallen en daardoor net niet afgekeurd hoeven te worden?.

Hoe dan ook het staat cool, stukken beter dan de ingevallen wielen op vele wagens waarbij de lijn met spacers veeeeeeeeeeeeeeel stoerder en beter uit zou kunnen zien!. Maar ik zeg er wel bij teveel is ook niet mooi en goed, moet precies kloppen met de rest van de wagen en de lijn. 8)

Verder kunnen er nu bredere banden onder wat het bochtwerk/wegdriften bij gladheid verbetert.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
binky
Berichten: 121
Lid geworden op: do 27 okt, 2011 19:12
Locatie: vijfhuizen

Re: spoorverbreders

Bericht door binky »

even iets heel anders tussen door. Waar op http://www.cjponyparts.com kan ik pakking / keerring vinden voor mijn waterpomp? Hij lekt tussen de pomp en het blok in zal maar zeggen. Ik heb al een tijd gezicht maar ik kom er niet uit welke ik moet hebben. Ik Wil vast onderdelen gaan bestellen.

Alvast bedankt
binky
Berichten: 121
Lid geworden op: do 27 okt, 2011 19:12
Locatie: vijfhuizen

Re: spoorverbreders

Bericht door binky »

silverbullit schreef:Om op het spacers gebeuren terug te komen. Het is gewoon APK afkeur. Meeste garages zullen er niet te moeilijk overdoen of naar kijken.
Maar zo'n fijne RDW keurmeester die een steek proef komt doen zal er over vallen ;-)

Waarom ga je niet gewoon ff een pakking halen bij de leveranciers in Nederland?? als je dan niet de juiste hebt kan je die weer terug brengen.
Ja dat kan ook ik wou een aantal onderdelen bestellen voor de auto en dacht kan dat ook gelijk mee bestellen heb ik het alvast voor vd winter.
Plaats reactie

Terug naar “Algemene Projecten”