Hier nog een Mustero variatie....

Moderator: Shelby GT-H

Misschien vindt de eigenaar dit de juiste velgenGhost Rider schreef:zoooo jammer dit he ! had die extraatjes toch gewoon weg gelaten... dan was dit een hele mooie mustang geweest met de juiste velgen.
Ghost Rider schreef:zoooo jammer dit he ! had die extraatjes toch gewoon weg gelaten... dan was dit een hele mooie mustang geweest met de juiste velgen.
Ja weet je wat het is, althans zo zie ik het... ( effe los van mijn plain jane concept ) een auto hoeft niet van alles te hebben om mooi te zijn.frankpost schreef:vind m juist wel vet zo. hoodscoopje staat wel een beetje druk met ook nog die luchtgaten ervoor, maar het heeft wel wat
Iedereen die zegt 'ik moet de mustang wegdoen, want ik moeteen gezinsauto hebben' heeft inmiddels geen recht van spreken meer, hier past je schoonmoeder zelfs nog bij
DM&FF Autotest: '68 Mustang Estate sport GT vs '68 Mustang Estate-EGhost Rider schreef:Als je deze auto zonder scoop en die hoodlights ( zijn geen lucht gaten maar knipper lichten Frank ) gewoon ook rood had gemaakt en misschien een paar magnums of misschien wel net als bij mij steel wheels in de zelfde rode kleur had gegeven was dit een super strakke en mooie wagen geweest.
Maar de te-geblindeerde ramen, de foei lelijke jaren 90 velgen en de zwarte details breken deze auto af wat hem juist ver de hoogte in had kunnen schoppen.