Mijn subframe zit er ook onder.
Tonie heeft de subframes perfect op maat gemaakt! past 100% perfect! En wat een verschil met rijden zeg ik vind het een uitstekende upgrade, het doet je wegligging zeker goed!
Je ziet paar stappen, een ieder kent het wel als je eenmaal bezig bent je nog wel eens vergeet foto's te maken.
Ik heb gelukkig de mazzel dat ik bij een transport bedrijf werkt met en eigen werkplaats. Nu kon ik dus mooi handig gebruik maken van de gereedschap en de smeerput.
Het proces:
Als je onder de auto staat en naar voren kijkt zie je aan de rechter koker je handrem mechanisme zitten.
Hiermee kom je in de knoei het is of net als ik je veer afslijpen en vlak maken zoals op de foto of een stuk uit je connector slijpen.
Ik heb maar gekozen voor de veer beetje glad te maken.
Dit vond ik een erg link stukje aangezien hier de benzine leiding en de remleiding van achter naar voren loopt.
Oppassen dus als je gaat lassen een las spetter kan een hoop narigheid geven, voor het mooie ff een lasdeken erop of de leiding weg halen.
Andere kant ff klein hechtje gegeven. Op deze foto zie je niet dat hij helemaal rond om gelast is. Is wel gebeurd maar geen foto van gemaakt.
Je ziet aan deze kant dat de kokerbalk hier erg ingedrukt is, in de voorgaande jaren. Ik heb hier niets aan gedaan aan gezien het gat te groot was. Hij is bij mij dus gewoon open daar.
Ik weet dat er nu wel water in en uit kan maar de binnenkant staat ook in de hammerite, moet dus geen kwaad kunnen.
Kant van de achteras. Rond om vast gelast.
Plaatje wat ik erbij kreeg van Tonie, erop gelast voor extra versteviging.
Hetzelfde werk aan de andere kant en meteen maar even in de hammerite gezet.
Voorkant ook netjes zwart.
Commentaar of opmerkingen laat maar komen!
Grtz.Mitch