Mooi dat je zoiets zelf kan maken. Maar ik snap daar niks van. Bedankt in ieder geval. Weet nu weer meteen dat ik daar niet slim genoeg voor ben.
Groet Flip
Moderator: Shelby GT-H
TheLizardKing schreef:
linker pootje is "12v in"
midden poot is (grd)
rechter poot is (5v out)

Nog goedkoper als je de twee condensatoren weglaatLTD schreef:het linkje van gta67 dat heb ik ook toegepast in mijn LTD en werkt perfect en kost geen drol
Dat leek mij ookDakloos schreef:Nog goedkoper als je de twee condensatoren weglaatLTD schreef:het linkje van gta67 dat heb ik ook toegepast in mijn LTD en werkt perfect en kost geen drol. Die zijn voor deze toepassing absoluut niet noodzakelijk.....
Dieselhead schreef:alles van een 67'r past op een 66 als je maar lang genoeg er op slaat met een hamer
Wielen, (schijf)remmen, voorstoelen, achterbank, kap + hydrauliek, blok (zolang het geen 390 is), transmissie, tussenas en nog heel veel kleine dingen....TheLizardKing schreef:een 67 mustang voorruit past op een 66er
wat past er nog meer op een 66 er ?![]()
(van een 67 cabrio natuurlijk)
ok thnx daar heb ik wat aanDakloos schreef:Wielen, (schijf)remmen, voorstoelen, achterbank, kap + hydrauliek, blok (zolang het geen 390 is), transmissie, tussenas en nog heel veel kleine dingen....TheLizardKing schreef:een 67 mustang voorruit past op een 66er
wat past er nog meer op een 66 er ?![]()
(van een 67 cabrio natuurlijk)
28 januari 1966 is zo'n beetje in het midden van het productiejaar. September 1965 is pas een vroege 66'er!TheLizardKing schreef:
ok thnx daar heb ik wat aanmijne is alleen een vroege 66er (28jan) geen idee of daar ook nog verschil in zit