Oldtimer regeling op de tocht... NIEUWE REGELING v.a. P15
Re: vrijstelling-oldtimers
Onze nieuwe Koning en Maxima 2013 goed laten beginnen en eindelijk eens belasting betalen over het 1 miljoen wat ze samen per jaar verdienen, doen wij Nederlanders al jaren toch...
probleem opgelost wat tekort aangaat.
probleem opgelost wat tekort aangaat.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
- Aron66
- Retired Moderator
- Contacteer:
Re: Oldtimer regeling op de tocht... FEHAC Enquete P11
30 dagenkaart zie ik niet zitten. Op zaterdag tanken omdat je zondag een stuk wilt toeren is al 2 dagen.
Ik krijg ook steeds minder moeite met wat betalen, minder moeite als met een 30 of 60 dagen kaart! Even een uurtje rijden op een mooie zomeravond kost je al een dag! Liever niet de volle mep betalen natuurlijk maar iets van 25% vind ik wel redelijk. Moet ik de volle mep betalen dan laat ik 'm gewoon 4 of 5 maanden schorsen tijdens de winter.
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
Helemaal mee eens erwin.
Ik wil aan het einde van mijn werkdag, als ik hard voor mijn centjes gewerkt heb Savonds in de door mij betaalde auto kunnen stappen om effe tot rust te komen.
Wat aron ook zegt + wat dacht je van carb afstellen, APK, test rit, bruiloften, gala's en gewoon als je je vrienden of zelf ouders eens spontaan wil trakteren op een ritje in onze trots.
Wat begonnen is onder het mom " milieu " blijkt toch weer, surprise surprise, de melkkoe te zijn. Wat een verrassing.
Reken maar dat als ik wegenbelasting aan het betalen kom, de weg ook BELAST gaat worden @
Ik wil aan het einde van mijn werkdag, als ik hard voor mijn centjes gewerkt heb Savonds in de door mij betaalde auto kunnen stappen om effe tot rust te komen.
Wat aron ook zegt + wat dacht je van carb afstellen, APK, test rit, bruiloften, gala's en gewoon als je je vrienden of zelf ouders eens spontaan wil trakteren op een ritje in onze trots.
Wat begonnen is onder het mom " milieu " blijkt toch weer, surprise surprise, de melkkoe te zijn. Wat een verrassing.
Reken maar dat als ik wegenbelasting aan het betalen kom, de weg ook BELAST gaat worden @
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
+1 denk dat ik ook maar eens een speras moet aanschaffen!Ghost Rider schreef: Reken maar dat als ik wegenbelasting aan het betalen kom, de weg ook BELAST gaat worden @
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
Ik zal echt niet meer gaan rijden (de weg belasten) als ik wegenbelasting moet betalen. Ik ben en blijf een mooi weer rijder, mijn verzekering stelt een limit van 5000 km/jaar (wat meer dan genoeg is voor mij) en ik zit er eerlijk gezegd niet op te wachten om nog meer aan de pomp te staan met m'n pinpas
.
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
- Aron66
- Retired Moderator
- Contacteer:
Schorsen zal dan natuurlijk ook veel duurder worden per jaar....
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
Tuurlijk... Daar kun je op wachten! Enzo word de werkende burger weer uit gewrongen.
Dat ze ook maar eens extra contributie gaan vragen voor die halogeen spots die op de midden stip gericht staan terwijl de club aan het bier zit.
Dat ze ook maar eens extra contributie gaan vragen voor die halogeen spots die op de midden stip gericht staan terwijl de club aan het bier zit.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
http://www.taxence.nl/fiscaal-nieuws/ni ... 5519.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;

'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
- mustangfan26
Iedereen schrijft wat anders. we moeten gewoon afwachten.
ik ben het wel eens met de grens optrekken naar 40 jaar maar goed nogmaals we horen wel wat ze gaan doen.
ik ben het wel eens met de grens optrekken naar 40 jaar maar goed nogmaals we horen wel wat ze gaan doen.
Filmpje van mijn auto toen deze nog in amerika stond!
http://www.youtube.com/watch?v=GaYD9OnsqYk
http://www.youtube.com/watch?v=GaYD9OnsqYk
Misschien nog niet goed genoeg over nagedacht, maar je zou de vele eigenaren met een oldtimerverzekering (= maximaal een paar duizend km. per jaar) toch al kunnen vrijstellen? Zij kunnen aantonen toch niet vaak in de auto te zullen stappen...
1966 Mustang Fastback
Ik niet. Ik betaal al het volle pond voor een hobby-auto van 15 jaar, geen zin om dat ook te doen voor een hobby-auto van 27 jaar... Als ik daar ook vol wegenbelasting voor moet gaan betalen, reken maar dat die fox dan ineens dagelijkse auto wordt!mustangfan26 schreef:ik ben het wel eens met de grens optrekken naar 40 jaar
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Heb je jezelf daar niet mee? Een paar winters in de pekel rijden met je "hobbyauto" en je kunt 'm naar de sloop brengen!Mack schreef: reken maar dat die fox dan ineens dagelijkse auto wordt!
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
vergt enkel meer onderhoud ....veel meer dat wel en een donor voor de lasstukken is dan niet heel vervelend ....Heb je jezelf daar niet mee? Een paar winters in de pekel rijden met je "hobbyauto" en je kunt 'm naar de sloop brengen!
als ik heel eerlijk ben zou ik het niet erg vinden om wat te betalen 1/4 tarief zou ik geen moeite mee hebben 30 of 60 dagen kaart is teveel adminstratie en iets wat ik pertinent niet zou willen
mijn auto gaat overigens niet weg als ik volle pond moet betalen waar ze dan wel op kunnen rekenen is dat ik er ook meer mee gaat rijden !
Ford LTD Brougham 1972
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen