Nieuwe autoradio plaatsen

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Eric
Contacteer:

Re: Nieuwe autoradio plaatsen

Bericht door Eric »

Voor montage van een aftermarket 2din radio heb je een montagekit nodig, bv deze:

http://www.scosche.com/car-audio/instal ... so-din-kit" onclick="window.open(this.href);return false;

en een wiring harness, bv deze:

http://www.crutchfield.com/S-O3jLicgUKF ... =0&tp=3486" onclick="window.open(this.href);return false;

Beetje zoeken op eBay dan vind je van alles :wink:
Scorpion2k

Bericht door Scorpion2k »

@jdefesche, maak ook gerust een keer je gedeelte open tot je bij de radio uitkomt. Dan kun je al heel makkelijk zien dat het niet ingewikkeld is. Ik kan me herinneren dat ik de ook alle spullen binnenkreeg en even dacht of ik het wel kon. Uiteindelijk in 6 uur tijd toch de boel afgerond. Het was zeer eenvoudig zolang je maar aandachtig naar de filmpjes op youtube kijkt.
jdefesche

Bericht door jdefesche »

Scorpion2k schreef:@jdefesche, maak ook gerust een keer je gedeelte open tot je bij de radio uitkomt. Dan kun je al heel makkelijk zien dat het niet ingewikkeld is. Ik kan me herinneren dat ik de ook alle spullen binnenkreeg en even dacht of ik het wel kon. Uiteindelijk in 6 uur tijd toch de boel afgerond. Het was zeer eenvoudig zolang je maar aandachtig naar de filmpjes op youtube kijkt.
Nou dan denk ik dat het mijn eerste project gaat worden. Nu eerst radio gaan kiezen :ok:
dikketienes

Bericht door dikketienes »

Hoi,

Sinds afgelopen week ook een super blije bezitter van een mustang dankzij Hennie.
Er zit nu een shaker 500 in en is niet veel soeps betreft de radio. Ben nu dus opzoek naar een leuke radio.
Vroeg me wel af of elke DIN 2 radio er in kan? Dmv de montagekit en wiring harness.
En of dat ik nog met speciale dingen rekening moet houden?

Ik heb de appradio 2 van pioneer op het oog. http://www.pioneer.eu/nl/products/25/29 ... /page.html

Groeten Dick
Scorpion2k

Hallo Dikketienes, gefeliciteerd met je aankoop! Mooi op tijd, want het goede weer komt er weer aan. Met een wiring harness en montagekit ben je er wel. Voor de rest een beetje klooien om soms een stekker los te krijgen, maar door op Youtube te kijken, kun je soms wat beter zien hoe het zit. Veel succes!
dikketienes

Drankje ben er ook echt super blij mee.

Las op internet ook iets over een omvormer om een bepaalde dip in het signaal te voorkomen :?:
Weet niet of dit van toepassing is, of je dit hebt ervaren?

Ik bestel de rest alvast.
Alvast bedankt voor de info in je vorige posts, dit helpt me echt goed verder.
Scorpion2k

Voor mij was het een kwestie van aansluiten met het harnas en dashboard kit. Aangesloten op normale radio antenne en ik heb nergens last van. Bij mij dus geen dip.

Mooie radio trouwens, heb toen ook naar die radio gekeken, maar uiteindelijk voor de Sony gegaan. Die ondersteunde op dat moment mijn telefoon.
dikketienes

Gisteren heel de middag bezig geweest met het installeren van m'n radio en na een beetje passen en meten zit hij er in. :D

Ben er super blij mee. En ook geen dip bij mij dus werkt perfect. Bedankt voor de info en links, heeft me zeer geholpen.

Het resultaat:
Afbeelding
Barttt

Bericht door Barttt »

Ziet er goed uit!

Groeten Bart
Scorpion2k

Ziet er goed uit man! Ook relaxed altijd om bij de Mac langs te gaan en dan een serie te kijken als je aan het eten bent :P. Luxe!
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”