En wel op de volgende punten:
Ik heb de oorzaken al achterhaald by the way.
Remverschil achter, LA remt 60% minder dan RA; remcilinder komt maar aan 1 kant uit waardoor 1 schoen dus niet remt.
Wiellager RV maakt lawaai......ik dacht dat ik gek werd aangezien die 3 maanden geleden vervangen zijn met de schijfremconversie. Maar bij eigen inspectie maken ze inderdaad lawaai, er is dus wel degelijk een lager slecht. Waardoor kan ik vooralsnog niet verklaren. Ze zijn volgens opgave van de leverancier met de momentsleutel aangedraaid en volgens de regels der kunst. Hoe dan ook; te vervangen.
Bovenste draagarm RV vertoont scheurtjes waar de veer op de arm bevestigd zit. De boutgaten zijn uitgescheurd.
Dit was mij tot nu toe totaal niet opgevallen maar het is inderdaad zo. Arm dient dus ook vervangen te worden. Hiermee durf ik dus niet meer te rijden...
Hieronder wat foto's.
Wie kan mij op korte termijn een bovenste draagarm bezorgen voor rechts voor?
En wellicht een remcilindertje links achter ( maar deze kan ik wellicht beter nieuw kopen, tenzij iemand die nieuw heeft liggen natuurlijk)
Alvast bedankt in elk geval.
Advies ervaringen en commentaar is uiteraard ook welkom.
Op onderstaande foto zie je ook duidelijk dat het voetje al door de draagarm drukt, ik denk als ik dit losmaak dat de stukken eruit vallen.