[opgelost] Raam gaat niet meer omhoog/omlaag.

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Rams
Donateur 2014

[opgelost] Raam gaat niet meer omhoog/omlaag.

Bericht door Rams »

Ik heb al een tijdje het probleem dat mijn raam aan de passagierskant niet meer functioneert. Ook niet als je de deur open doet. Ik heb al naar de zekeringen gekeken maar die zijn allemaal nog heel. Ik heb inmiddels LED sequentials geïnstalleerd en nu functioneren mijn 2 binnenste achterlampjes niet meer als ik mijn licht aanzet. (de 4 buitenste werken wel)
Als ik ze op knipperen zet werken ze allemaal. Met gloeilampjes heb ik hetzelfde verhaal.

Als ik dit google dan kom ik onder andere op oplossingen zoals een Smart Junction Box vervangen. Dit is duur en kan het niet anders?
Laatst gewijzigd door Rams op wo 24 jul, 2013 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mustang GT 2005 (2011 - 2015)
RedGt

Re: Raam gaat niet meer omhoog/omlaag.

Bericht door RedGt »

Bedrading van portier naar a stijl even checken,kan eventueel een breuk in een draad zitten.

Gr, RedGt
Mustang 2006 Coupe GT.
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
Hennie
Adverteerder

Bericht door Hennie »

die storingen bij elkaar lijken idd op een smart junction box die wat water over z'n hoofd heeft gehad...

Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
Rams
Donateur 2014

Bericht door Rams »

Ik heb de accu losgekoppeld en weer aangesloten. Het raam deed het weer maar had wel een eigen wil. Dus hij ging vanzelf weer omlaag nadat hij helemaal dicht zat. Na een beetje spelen met de schakelaars deed hij het weer.

Wat de achterlichten betreft, dit hoort zo volgens AmericanMuscle.com. Dus ik voel me best genaaid.
Laatst gewijzigd door Rams op wo 24 jul, 2013 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
BlueGTCS

Re: [opgelost] Raam gaat niet meer omhoog/omlaag.

Bericht door BlueGTCS »

Rams schreef:Ik heb inmiddels LED sequentials geïnstalleerd en nu functioneren mijn 2 binnenste achterlampjes niet meer als ik mijn licht aanzet. (de 4 buitenste werken wel)
Hennie schreef:dit hoort zo volgens AmericanMuscle.com
Dat is wel een beetje vreemd. Ik heb ook via AM een set (van WebElectric) en bij deze set werken ze allemaal.
Ik heb wel eea aangepast aan de set om de binnenste lampen te gebruiken voor mistlichten, maar volgens mij heb ik de normale verlichting niet aangepast.

Volgens mij kan je het ook wel oplossen met een diode :D
De verlichting loopt bij sequantial van binnen naar buiten. Om bij normaal licht alle lampen te laten branden moet de spanning van het middelste lampje via een diode naar het binnenste lampje gaan hierdoor zullen alle lampen branden.
Bij sequantial branden de fellere lampen van o.a. de remmen (21W ipv 5W voor de normale verlichting) Dit staat dus los van elkaar.

Zo heb je op normaal alles aan het branden en bij sequantial zou alles ook moeten werken :D

Eventueel kunnen we er samen even naar kijken, jij woont toch in A'dam?

Gr Peter
2008 Mustang GT CS Vista Blue, Edelbrock E-force stage 1, FRPP fuel pumps, Watt's link, Alu DS, Forgestar F14 19", Intrax 1K2 ARC, GT500 topmounts, Steeda LCA + UCA, FRPP stabi's, GT500 brakes, Aeroforce meterset + ARF, Steeda X5 balljoint, bumpsteer
Rams
Donateur 2014

Bericht door Rams »

Dat zou top zijn. Ik vind dit allemaal heel leuk maar ik begrijp elektra niet.
PB gestuurd
Mack
Super User

Bericht door Mack »

Mijn sequentials werken ook gewoon op alledrie de lampen.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Rams
Donateur 2014

Bericht door Rams »

De LED sequentials zijn ook opgelost door BlueGTCS. Ze branden allemaal. Bedankt nog.
JanPdeGroot

Bericht door JanPdeGroot »

I heb ook wel eens wat probleempjes met mijn ramen. Bijvoorbeeld nadat ik tijdens het automatisch sluiten de deur al open. Raam stopt dan meteen en ik moet dan handmatig sluiten. Maar het werkt niet meer bij het sluiten of openen van een deur.

De oplossig blijkt (bij mij) heel eenvoudig: Kontakt aan en het raam met ingedrukte schakelaar helemaal openen, schakelaar 2 sec vasthouden/ Raam sluiten schakelaar 2 sec vasthouden en dat herhaal ik nog een keer. Resultaat is dat alees weer naar behoren werkt. Het lijkt me een geval van calibreren

Gr Jan
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”