Na lang wachten weer een update.
Dit keer over het motorblok.
Zoals hierboven is te lezen sijpelde er koelvloeistof uit het blok.
Aanvankelijk hadden we gehoopt dat het een lekke vriesplug of zo was.
ER ZAT ECHTER EEN SCHEUR IN HET BLOK!!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, AAAAAAAAAAAAAARGH, K*******************************T

Ik weet het, dit is een net forum, maar deze woorden omschrijven het best wat er in dat moment door mijn hoofd gingen.
Jullie zullen me vast wel geloven dat ik wel kon janken. En dat heb ik ook gedaan.
Ik geef het toe, ik als echte kerel zijnde heb gejankt.
Ik houd niet van voetbal, Anne heeft me de buitenspelregel uitgelegd en we hebben een hele mooie foto dat Anne voetbal aan het kijken is met een pilsje in de hand en de voeten op tafel terwijl ik aan het .... Oh ik wijd teveel uit.
Maar ik ben dus een echte kerel en ik heb dus flink zitten janken.
Het revisiebedrijf opgebeld. Ze snapten er niets van, maar het kon gewoon gemaakt worden. Voor niets. Francois bedankt! Nogmaals
 .
 .Godzijdank. Dat was echt even behoorlijk stressen.
Verder heb ik de ruiten gemaakt. Jazeker, zelfs de ruiten waren gedemonteerd. Bij een 69'er zitten er 3 losse gietdelen op de ruit gelijmd. Die heb ik nu gelijmd. Nu maar hopen dat het blijft zitten
 .
 .We hebben ook aan 1 kant het binnenwerk van de achterrem geassembleerd, gewoon om te oefenen. We oefenen liever nu dan straks als de Mustang superstrak is gespoten.
Want: we hebben officieel besloten om de Mustang te demonteren, te laten lassen, spuiten en weer op te gaan bouwen!
Na lang zoeken hebben we bijna alle onderdelen en weten we van bijna alles hoe, waar en in welke volgorde we de onderdelen moeten monteren.
En wat we niet hebben kunnen we altijd achteraf monteren.
Foto's volgen nog.
Groetjes Willem

.
 .