Ja dat klopt helemaal in Engeland, eerst naar recht kijken en dan naar links. was de vorige keer ook een close call, werd toen bijna door de bus over reden, want als Hollander kijk je eerst naar links
Ach ja, Engelsen zijn nogal raar vergleken met de rest van de wereld, ze rijden aan de verkeerde kant van de weg, bijvoorbeeld ?
ik zal het eerste half uur toch heel moeten wennen aan het links rijden en inhalen op de rechterkant. maar toch, je moet het gewoon doen.
en naartuurlijk de rechter voet helemaal naar beneden in de tunnels. Mag mischien maar een V6je zijn, geluid maken kunnen ze wel
En ik ben best gewent aan de kleine weggetjes die in Engeland overal zijn, ik heb toen in de Ford Fiesta van de Moeder van de Vriend waar ik heen ga gereden,
en dat was toen ook al best aan de krappe kant, zal helemaal zijn met Mijn Mustang, Engeland Heeft best kleine parkeer garages, ook hier in Nederland, is het passen en meten. Want ja, ik rijd toch Amerikaan
Het enige wat ik nu nog moet doen is dus een veiligheids hesje en zo'n alcohol geval halen voor Frankrijk? zal compleet overbodig zijn want ik heb nog nooit een druppel Alcohol gedronken
Ik had gisteren best een raar moment met de Mensen van de Euro tunnel: op hun website staan alleen betalingsmogelijkheden met een Credit Card ? Nou weet ik best zeker dat ik één van de Mensen ben, die zo'n ding niet Hebben. Dus op de kosten van de Baas maar Naar Engeland Gebeld een Via de telefoon Kaarten gekocht

was ook de Eerste keer voor dat