Voor de 20 al een A ford en een oude Alfa voor iemand strak gemaakt en gespoten. Na vijf jaar ben ik aan de herstelkant/plaatwerkerij aan het gegaan.
Heb zelf nog nooit met het nieuwe watergedragen product gespoten. Wellicht beginnen met de sponningen
Nu zit ik al weer een behoorlijk aantal jaren "vast" op kantoor.
Heb je echt een muizenval in de Donkervoort gevonden
vr gr Arie
Ando schreef:Inderdaad Arie, dat rook tenminste nog lekker! Ik was er al vroeg bij, spoot op mijn 12e al fietsen en bromfietsen, gevolgt door motorfietsen en auto's. Zelfs een keer een complete stelling om een citroën-bus gebouwd omdat ik er niet bij kon en een Ford Transit compleet roze gespoten. Vond hier van de week nog een kleurenwaaier en een maatlat van Sikkens waarop de hoeveelheid verf, verharder en thinner staat aangegeven. Ja ja, ik heb 'm nog!dolphin schreef:Hoi Ando,Ando schreef:Mooi man! Zo stond ik 35 jaar geleden ook....
ik zelf ook zo'n 30 jaar geleden. Toen hadden we tenminste nog lak die naar thinner stonk.
De basislak is alweer sinds 2000 watergedragen bij ons. Bevalt de Lelystad mobiel nog steeds?
Mvg Arie![]()
Aan de Lelystadauto wordt ook volop geklust, ik kon er natuurlijk weer niet met mijn handen vanaf blijven. Ben de (uitgedroogde) vacuümslangen aan het vervangen door siliconeslangen, de ontluchting voor het koelsysteem aan het aanpassen, kabelbomen aan het opensnijden en vereenvoudigen, slechte contacten doorsolderen, proberen te begrijpen hoe het allemaal werkt, wat koelslangen netjes wegwerken, boutjes vervangen door RVS-inbus.... allemaal van dat soort werk..... en dan kom je vanalles tegen, zelfs een muizenval!
Op de website hou ik alles aardig bij: http://www.s8at.nl" onclick="window.open(this.href);return false;