Ando schreef:Ik heb eerst de Mustang afgemaakt en ben toen een relatie begonnen.......![]()
Beter dan andersom
Ik heb eerst de relatie afgemaakt en ben toen aan een Mustang begonnen....
Moderator: Shelby GT-H
Ando schreef:Ik heb eerst de Mustang afgemaakt en ben toen een relatie begonnen.......![]()
Ik heb de mustang ondertussen ook 11 jaar... waaronder een complete restauratie, een compleet nieuw blok gebouwd en mijn lijst met dingen te doen wordt alleen maar groterAndo schreef:Ik heb eerst de Mustang afgemaakt en ben toen een relatie begonnen.......Dieselhead schreef:Hier ruim 2 jaar bezig geweest en dan niet in een huistuin en keuken garage maar bij een restauratie bedrijft.
Iedere zaterdag bezig geweest en dan nog vele vele vrije dagen. Maar dan heb je ook wat.
Maar wat ook al gezegd wordt. Dat red je niet meer met 20K. Kan je ook nog wel eens een relatiebreuk opleverenbeen there done that
![]()
Maar waar houdt het op? Ik heb de Mustang 12 jaar gehad en ben tot de laatste dag bezig geweest en had dan nog een verlanglijstje met dingen die beter konden. Tja... weet waar je aan begint!

Inderdaad.....die auto heeft echt alles nodig om 'm netjes te krijgen, niet alleen maar een beetje lak en een interieurtje66hipowannebee schreef:Peter,daar gaan nog heel wat knaken in wil je dat een beetje fatsoenlijk krijgen hoor![]()
Ik heb een 66-er convertible met een V8 roffel die ik binnenkort wil verkopen...Mustang74 schreef:Mooie auto, Hans!
Alleen ben ik bang dat ik dan het mooie V8-roffeltje ga missen...
"Mijn auto" hoeft inderdaad niet 100% perfect te worden