Je kon het paard niet eens meer fatsoenlijk zien:

Nu weer wel:

Moderator: Shelby GT-H

Merci! Ik heb 'm nieuw gekocht (online) bij een winkel in de USA voor iets van 80 dollar meen ik. Het is een replica van Scott Drake. Ik dacht dat ie wel van plastic zou zijn maar het is dus mooi verchroomd metaal(net als orgineel) waar ik wel blij mee ben. Bij mijn mustang zat de oude cap al vast met een redelijk dikke metaalkabel. Die zit vast aan een schroefje in het achterpaneel. Deze is op dezelfde manier bevestigd. Je kan, als er geen anti diefstal dingetjes gedaan zijn, bij deze oude paardjes de dop er zonder problemen afdraaien en de benzine er uit halen. Tja...keesie25 schreef:Dat ziet er mooi uit Vinnie! Is de nieuwe dop nieuw gekocht of van iemand overgenomen? En -ik heb er geen verstand van- is hij er zo af te draaien (diefstalgevoelig)?

Dat is een hele verbetering!Vinnie schreef:Ik heb eindelijk mijn oude filler-cap vervangen![]()
Wat zaten die knippers lelijk onder de spiegels, dit ziet er veel beter uit!MarcelD schreef:Vandaag mijn lelijke zijknipperlichten vervangen door kleine LED’S.
Precies, vind ik ook! Nu je daar toch gaatjes hebt zitten, kun je meteen pony-projectie lampjes in de spiegels plaatsenWietseH schreef:Wat zaten die knippers lelijk onder de spiegels, dit ziet er veel beter uit!MarcelD schreef:Vandaag mijn lelijke zijknipperlichten vervangen door kleine LED’S.
Veel beter, heb je ook een foto wanneer de knipper aan staat?MarcelD schreef:Vandaag mijn lelijke zijknipperlichten vervangen door kleine LED’S.
Jordielf schreef:Veel beter, heb je ook een foto wanneer de knipper aan staat?MarcelD schreef:Vandaag mijn lelijke zijknipperlichten vervangen door kleine LED’S.