Nieuw Lid!
Moderator: Shelby GT-H
Re: Nieuw Lid!
Welkom op het forum,en mooie Mustang.
Gr, RedGT
Gr, RedGT
Mustang 2006 Coupe GT.
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
Thanks, jij ook!RedGt schreef:Welkom op het forum,en mooie Mustang.
Gr, RedGT
Ook van een vrouwlijke bestuurder
Gr, RedGT
Gr, RedGT
Mustang 2006 Coupe GT.
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
Vet!! Vroeg me al af of er meer vrouwen waren!RedGt schreef:Ook van een vrouwlijke bestuurder![]()
Gr, RedGT
Welkom, mooie wagen met natuurlijk de juiste kleur vreemd wat betreft de angel-eyes, ik heb ze in de mistlampen en deze zijn gelijk mijn stadslicht en gewoon goed gekeurd, zie ook mijn avatar,
Veel rijplezier
Groet Aart
Veel rijplezier
Groet Aart
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
Hey Aart,aart schreef:Welkom, mooie wagen met natuurlijk de juiste kleur vreemd wat betreft de angel-eyes, ik heb ze in de mistlampen en deze zijn gelijk mijn stadslicht en gewoon goed gekeurd, zie ook mijn avatar,
Veel rijplezier
Groet Aart
Mijn angel-eyes waren in mijn ogen meer xenon wit dan blauw...de jouwe zijn gewoon wit en dan mag het...
Maar geen andere kleur dan wit...
Jij hebt ook mooie mustang!
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Welkom op het forum, en veel rijplezier als de Mustang is goedgekeurd
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- DanielSmit
Dat is inderdaad sinds een paar maanden de mijneThess schreef:DanielSmit schreef:Welkom Thess, mooie wagen
Thanks, is die witte in jouw avatar van jou? (Ook mooie wagen!)
Hier staan eventueel wat fotos als je daar in geinteresseert bent
http://www.dmff.nl/viewtopic.php?f=13&t=27166" onclick="window.open(this.href);return false;
Gewoon omdat het kan :)
Welkom op het forum.
Succes met de keuring en veel plezier ermee zodra je de weg op mag!
Succes met de keuring en veel plezier ermee zodra je de weg op mag!
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Welkom op het forum, Brute mustang heb je zeg. Rijd dat nog een beetje comfortabel met die dunne banden ? Welke maat is dat ?
Groet,
Nirwan
Groet,
Nirwan
Sold: 35th anniversary edition 3.8L V6 mustang, Looking for a new project !
1970TwisterSpecial schreef:Welkom op het forum, en veel rijplezier als de Mustang is goedgekeurd
Thanks! (vergeten te schrijven!)
Ik rij gewoon hoor...auto is technisch verder dik in orde. (Rij toch niet zoveel)
Volgende week herkeuring!
Laatst gewijzigd door Thess op vr 27 mar, 2015 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben even gaan kijken, wat een bak! Prachtig!DanielSmit schreef:Dat is inderdaad sinds een paar maanden de mijneThess schreef:DanielSmit schreef:Welkom Thess, mooie wagen
Thanks, is die witte in jouw avatar van jou? (Ook mooie wagen!)![]()
Hier staan eventueel wat fotos als je daar in geinteresseert bent![]()
http://www.dmff.nl/viewtopic.php?f=13&t=27166" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoi Nirwan,Nirwan schreef:Welkom op het forum, Brute mustang heb je zeg. Rijd dat nog een beetje comfortabel met die dunne banden ? Welke maat is dat ?
Groet,
Nirwan
Thanks!
Rijd prima, de diesel van manlief was stuk dus we moesten met deze naar Berlijn, mijn man is lang, dus zat al een beetje te mopperen van: dat gaat niet passen voor die 6/7 uur en die dikke banden, komt niet goed!
Hij rijdt graag dus reed hij naar Berlijn.
Op de heenweg hoorde ik lange tijd niks..
Vlakbij Berlijn zei hij: Wat rijd dit ding lekker zeg! Was hem dus 100% meegevallen.
Ondanks weinig beenruimte kwamen we in relaxed in Berlijn aan.
Banden voor zijn 235 en achter 295
Moet er ook nog even iet aan denken dat ze vervangen moeten worden...
Welkom op het forum, Thess! Dat is inderdaad een ruige auto. Zo zie je maar dat ook 'kleine' veranderingen de uitstraling gelijk een boost geven.
Maar wat de koplampen betreft, vind ik het wat overdreven. Al zouden er twijfels zijn over wit en blauw (er zijn er nog steeds bij die met blauwe led's rondrijden), dan nog rijden er gigantisch veel auto's met verkeerd afgestelde lichten en die worden niet eens aangehouden daarvoor.
Greetz Randy
Maar wat de koplampen betreft, vind ik het wat overdreven. Al zouden er twijfels zijn over wit en blauw (er zijn er nog steeds bij die met blauwe led's rondrijden), dan nog rijden er gigantisch veel auto's met verkeerd afgestelde lichten en die worden niet eens aangehouden daarvoor.
Greetz Randy
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Hi Randy!Craneman schreef:Welkom op het forum, Thess! Dat is inderdaad een ruige auto. Zo zie je maar dat ook 'kleine' veranderingen de uitstraling gelijk een boost geven.
Greetz Randy
Thanks! Jij hebt ook al zo'n mooie auto!
Nee, ze moesten echt de garage houder hebben en het is bekend dat Amerikaanse auto geen goede Europees lampen hebben...
Maar ik doe er niks aan...afgekeurd is afgekeurd, zal toch een oplossing moeten vinden.
Ik heb nog nooit van een tegenligger groot licht gehad omdat mijn lampen irritant waren...was dat wel het geval geweest had ik er allang wat aan gedaan...