Nieuw Lid!

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Thess

Re: Nieuw Lid!

Bericht door Thess »

Craneman schreef:Okay dan....nog efkes zonder foto's, maar het is geen 2015 hoor.

Wel een 2011 V6 Premium coupé, automaat, pony package (red candy) 8)

WOW! Meer dan :ok: !!
WietseH

Bericht door WietseH »

Craneman schreef:Okay dan....nog efkes zonder foto's, maar het is geen 2015 hoor.

Wel een 2011 V6 Premium coupé, automaat, pony package (red candy metallic tinted clearcoat) 8)
Wat ben jij een stiekemerd :mrgreen:
Alvast gefeliciteerd, hoe lang moet je nog geduld hebben? :ok:
chrisrombouts
Donateur 2014

Bericht door chrisrombouts »

Hoi Randy, wat een beetje aandringen voor elkaar kan krijgen ! :mrgreen:

Mooi man ! :ok: Hartelijk gefeliciteerd met de aankoop. :smt041
Je hebt er zo lang naar toe geleefd en ik ben blij voor je dat je nu eindelijk de knoop hebt door gehakt.
Daar ga je geen spijt van krijgen alleen maar rij plezier ! :P
Ik hoop je auto dan ook erg snel te mogen bezichtigen op een meeting.
Jij kan waarschijnlijk niet wachten tot hij op je stoep staat en in de tussen tijd
wachten wij (on)geduldig op de foto's !
Groetjes van Chris.
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
Craneman
Contacteer:

Bericht door Craneman »

Dank jullie wel allemaal! Ja, ik ben ook wel ongeduldig hoor. Maar ja.....ik kan wel blijven zoeken....daarmee komt die wagen alleen maar langs mijn deur. En Gaston weet mijn voordeur ook nog niet te vinden, dus dan toch maar eens de stoute schoenen aantrekken he? O ja....over schoenen gesproken...heeft iemand soms die rode Mustang-schoenen, maat 43.5? Want die oranje zullen er niet helemaal bij staan nu. Ik heb net vorige week een nieuwe bril gekocht met rode accenten :lol:
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
1967coupe
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door 1967coupe »

Ik heb nog rode snake eyes, rode mustangpet en vast nog meer rood spul in de aanbieding :mrgreen:

We verpesten wel een ander zijn/haar topic :lol:
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Craneman
Contacteer:

Bericht door Craneman »

Ja, laat Tess hier maar op verder gaan. Het was haar première hier!
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
chrisrombouts
Donateur 2014

Dan heb ik ook nog wel wat voor je nu je toch zo begint !
(Sorry Thess voor het kapen van je topic ! :mrgreen: )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En tot slot helemaal in stijl :

Afbeelding

Staat allemaal mooi bij je bril ! :c8l:
- 2017 Mustang GT

chrisrombouts
Donateur 2014

Oke oke oke :ontopic:
- 2017 Mustang GT

Thess

Bericht door Thess »

Geen probleem hoor! Vind het fijn om te lezen dat iemand zijn droom laat uitkomen! :up:
1967coupe
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door 1967coupe »

Ik vind het wel verdacht Chris dat je die plaatjes zo snel tevoorschijn tovert :mrgreen:
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
chrisrombouts
Donateur 2014

1967coupe schreef:Ik vind het wel verdacht Chris dat je die plaatjes zo snel tevoorschijn tovert :mrgreen:
Google jonge google !
Sorry, ik liet me even mee slepen.
Randy moet zijn eigen topic binnenkort maar openen. :mrgreen:
Terug naar Thess ! :wink:
- 2017 Mustang GT

keesie25

Bericht door keesie25 »

Welkom Thess, mooie wagen! Beetje late reactie van mijn kant, maar na een tijdje haal ik iedereen hier in hoor. Ook ik zit in Noord-Holland.
Wat je koplampen betreft, ik weet niet of je er iets aan hebt, maar toen ik mijn wagen kocht in 2009, had hij ORIGINEEL (de Ford-logo's stonden overal op) Xenon verlichting. Hoewel hij daarmee door de RDW is 'goedgekeurd', kwam dat omdat de wagen in Duitsland is gekeurd, en daarna naar Nederland is gekomen. In Duitsland zijn de keuringseisen wat soepeler, en de wet zegt dat als een auto al door een ander EU land goed gekeurd is, de wagen hier ook door de keuring komt........tja.
Dat neemt niet weg (ik wil je niet bang maken....)dat je even goed voor van alles en nog wat een bekeuring kunt krijgen. Ik heb destijds over die Xenon verlichting een levendige discussie gevoerd met de RDW:

(ik doe dit uit mijn hoofd)De EU-wet zegt dat als een auto van NA 2006 Xenon verlichting heeft, er ook een wis-was installatie voor de koplampen moet zitten. Tja, ik heb geen wis-was, kan waarschijnlijk niet eens op de auto gebouwd worden, maar WEL vanuit de fabriek Xenon dus.
Het was dus OFWEL tijd voor een bekeuring (en daarna weer een....)of een ombouw. De ombouw is gebeurd, was geen grote klus, maar mijn garage heeft dus destijds halogeen ingebouwd. De enige lamp-units die daarvoor gebruikt konden worden waren type H-13. (ik geloof dat er 19 verschillende zijn).
aart

Bericht door aart »

Ook ik heb origineel xenon, en mijn auto is van 2008, in 2009 is hij vanuit America naar Nederland gekomen en gewoon door de RDW goedgekeurd, zonder was installatie, ook de apk keuring levert nooit een probleem op, en inmiddels twee keer aangehouden en nooit opmerkingen over de verlichting gehad. Het lijkt me dat geen wasinstallatie dus geen probleem hoeft te zijn

Groet Aart
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming

2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
WietseH

Bericht door WietseH »

Wis-was is een tijdje verplicht geweest, nu niet meer.
Als xenon verblindend is krijg je een bekeuring, met of zonder wis-was.
Thess

Bericht door Thess »

keesie25 schreef:Welkom Thess, mooie wagen! Beetje late reactie van mijn kant, maar na een tijdje haal ik iedereen hier in hoor. Ook ik zit in Noord-Holland.
Wat je koplampen betreft, ik weet niet of je er iets aan hebt, maar toen ik mijn wagen kocht in 2009, had hij ORIGINEEL (de Ford-logo's stonden overal op) Xenon verlichting. Hoewel hij daarmee door de RDW is 'goedgekeurd', kwam dat omdat de wagen in Duitsland is gekeurd, en daarna naar Nederland is gekomen. In Duitsland zijn de keuringseisen wat soepeler, en de wet zegt dat als een auto al door een ander EU land goed gekeurd is, de wagen hier ook door de keuring komt........tja.
Dat neemt niet weg (ik wil je niet bang maken....)dat je even goed voor van alles en nog wat een bekeuring kunt krijgen. Ik heb destijds over die Xenon verlichting een levendige discussie gevoerd met de RDW:

(ik doe dit uit mijn hoofd)De EU-wet zegt dat als een auto van NA 2006 Xenon verlichting heeft, er ook een wis-was installatie voor de koplampen moet zitten. Tja, ik heb geen wis-was, kan waarschijnlijk niet eens op de auto gebouwd worden, maar WEL vanuit de fabriek Xenon dus.
Het was dus OFWEL tijd voor een bekeuring (en daarna weer een....)of een ombouw. De ombouw is gebeurd, was geen grote klus, maar mijn garage heeft dus destijds halogeen ingebouwd. De enige lamp-units die daarvoor gebruikt konden worden waren type H-13. (ik geloof dat er 19 verschillende zijn).
Hoi Keesie,

Dank je!

Deze auto is ook eerst ingevoerd door een Amerikaan naar Duitsland en daarna door een andere Amerikaan naar Nederland toe gehaald, nog nooit problemen gehad met de lampen...schiet mij maar lek.
H-13 zat er al in en nu weer..maar dan de originele zonder angel-eyes...Met super-white blue H-13 (is volgens mij geen xenon...lijkt er wel op qua kleur) Heb wel twee "gewone" H-13 in de achterbak liggen.
Wis-was, ik word echt doodziek van die klote regeltjes die de auto verzieken.
De enige koplampen die ik heb kunnen vinden die eu gekeurd zijn, zijn echt spuuuuuuglelijk! (voor mijn auto dan... :P ) Ik wil ze gewoon NIET op mijn auto hebben.

We zullen het gaan meemaken, rij nu niet meer, want dan heb ik een probleem als ik een ongeluk veroorzaak en dat wil ik dan ook weer niet....
Als alles erop zit ga ik ook naar een andere garage, want deze garage wil 'm niet meer herkeuren, bang om weer gepakt worden...ik geef ze niet eens ongelijk...heb er geen woorden voor...
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”