Mijn naam is Rob van Dorst, ben al enige jaren enorm fan van de mustang, al een aantal keer naar The Mustang Garage in Zolder geweest om te kwijlen bij met name de Mach1 (die uit de originele Gone in 60 seconds film)
maar dit zal voorlopig nog even een droom blijven.
ben momenteel trots eigenaar van Volvo 480 2.0 GT uit 1995 die door mij al enige restauratie en reparatie is ondergaan. betrouwbaarheid is relatief goed, maar de onderhoudskosten zijn pittig, het gebruik dan weer aardig goedkoop. onderdelen zijn moeilijk te vinden, goede adressen zijn een pré.
na 3 jaar bezit dus nu tijd om mijn grote droom te verwezenlijke.een MUSTANG!
aangezien het een daily driver gaat worden gaat mijn voorkeur uit naar een Mustang uit eind '90, begin 2000 met de 3.8 V6 op LPG (G3?). al is een V8 wel het ultieme mustang gevoel, kijk ik wel een beetje naar de portemonee
zelf sleutelen doe ik wel, maar beperkt, het moet wel te doen zijn met een garagekrik en wat basisgereedschap. Hele uitlaten vervangen kan wel, maar is niet fijn liggend onder de auto
ik hoop een beetje wegwijs te worden door jullie kennis en ervaring om de perfecte mustang te vinden, ik neem er in iedergeval wel de tijd voor en ga niks overhaasten.
ook ben ik erg benieuwd of er aktieve leden zijn in mijn regio? zuid-west brabant.