1. Ik parkeer mijn auto onder een boom en er zit altijd hars o.i.d. van de boom op de lak.. niet al te best, Ik kan niet ergens anders parkeren want ik woon momenteel nog bij mijn ouders thuis en een betere parkeerplaats is er niet
2. De kleur, Ik ben erg fan van mat zwarte auto's, vooral een mustang in het mat zwart vind ik erg dik er uit zien
Ik heb lang na gedacht omdat ik het redelijk aan de dure kant vond, maar zag laatst een 'actie' voorbij komen op Facebook waarbij een bedrijf aanbood om 50% korting te geven om een exclusieve auto om te showen als hun project op een evenement.. ik stuurde een mailtje en op de één of andere manier heb ik deze actie gewonnen met mijn bescheiden 2005 V6 model
Auto eerder deze week daar gebracht en het zou vanavond of morgen klaar moeten zijn!
Ik heb gekozen voor mat zwart dus, met 2 mat zilveren strepen er over, Ook de striping op de zijkant ga ik opnieuw laten doen in het mat zilver.
Ik zal op dit topic foto's posten zodra ik die heb.
Misschien een idee om dit topic aan te houden voor wrap / plasti dip gerelateerde vragen, opmerkingen en discussies aangezien dit een steeds meer voorkomend fenomeen is, Ik zal mijn ervaringen ook delen in dit topic zodra er dingen zijn die mij opvallen aan de wrap.
Iemand hier al (goede/slechte) ervaringen met wrap?