Cherry-Bomb Glasspack ?
of
Magnaflow Glasspack ?
Kwaliteit/prijs en vooral... de sound !?!

Moderator: Shelby GT-H
Maar Emilio wordt al een dagje ouder en zijn gehoor gaat ook al wat achteruit vermoed ik dan351-V8-power schreef:Heel veel herrie voor weinig geld waar je snel weer van af wilt.
Althans dat is mijn ervaring.
WAT ZEI JE ?????philip schreef:Maar Emilio wordt al een dagje ouder en zijn gehoor gaat ook al wat achteruit vermoed ik dan351-V8-power schreef:Heel veel herrie voor weinig geld waar je snel weer van af wilt.
Althans dat is mijn ervaring.
Mijn systeem is nu volledig RVS, maar... geen sound !Ando schreef:Niet doen, kun je beter iets met RVS wol nemen. Ik had de absorbtiedempers met RVS wol en prima tevreden over
Wat voor merk heb je? Ik had er eentje van EPS onder zitten. Ging overigens pas zingen boven de 5000rpm met een stage 2 nokkenas....Tweety schreef:Mijn systeem is nu volledig RVS, maar... geen sound !Ando schreef:Niet doen, kun je beter iets met RVS wol nemen. Ik had de absorbtiedempers met RVS wol en prima tevreden over
Ik wil graag wat meer herrie....![]()
Dan hoef ik niet te toeteren, dan horen ze me aankomen
Het prijsverschil zie je ook...Gearz schreef:Ik heb een volledig 2.5" RVS systeem met Borla XR-1 Oval 12" dempers er tussen, niet echt irritant hard, wel een mooie volle sound en een optimale flow.
http://www.borla.com/products/xr1.html
Magnaflow lijkt mij ook prima (geen ervaring mee), Cherry bombs zijn wat mij betreft een drama en worden vooral na een tijdje irritant, luid, en dreunen etc.
Michel.
Ik weet het merk niet Ando... staat niets op.Ando schreef:Wat voor merk heb je? Ik had er eentje van EPS onder zitten. Ging overigens pas zingen boven de 5000rpm met een stage 2 nokkenas....Tweety schreef:Mijn systeem is nu volledig RVS, maar... geen sound !Ando schreef:Niet doen, kun je beter iets met RVS wol nemen. Ik had de absorbtiedempers met RVS wol en prima tevreden over
In zijn 2 en gas op de plank...schakelt hij vanzelf een keertje over naar 3 als hij het benauwd krijgt...geeft wel een mooie broem!Tweety schreef:Ik weet het merk niet Ando... staat niets op.Ando schreef:Wat voor merk heb je? Ik had er eentje van EPS onder zitten. Ging overigens pas zingen boven de 5000rpm met een stage 2 nokkenas....Tweety schreef:
Mijn systeem is nu volledig RVS, maar... geen sound !
En boven de 5000 toeren met een automaat... dan moet je al in tweede blijven rijden
Ik heb een 2.5 inch magnaflow set en ben er zeer content mee.. Niet overdreven totdat het pedaal naar de bodem gaat!!Gearz schreef:Ik heb een volledig 2.5" RVS systeem met Borla XR-1 Oval 12" dempers er tussen, niet echt irritant hard, wel een mooie volle sound en een optimale flow.
http://www.borla.com/products/xr1.html
Magnaflow lijkt mij ook prima (geen ervaring mee), Cherry bombs zijn wat mij betreft een drama en worden vooral na een tijdje irritant, luid, en dreunen etc.
Michel.