Zoals zovelen van ons ben ik helemaal verzot op mijn Mustang. Ik heb al honderden (of meer..) foto's en er moeten er nog veel meer bij
Ik heb mijn koets de afgelopen week flink laten poetsen en cleanen. Buiten, binnen en motorruimte. Morgen ga ik hem halen (dan is het eindelijk een beetje droog). Tijd dus voor een paar toffe, gave, mooie foto's binnenkort!
Wie heeft er goede tips?
Hoeft niet perse in mijn directe omgeving Utrecht te zijn, maar zou wel handig zijn. Belangrijker vind ik dat de locatie echt tof moet zijn!
Ik heb bijvoorbeeld al geïnformeerd bij Werkspoor Utrecht waar echt geweldige foto's gemaakt zouden kunnen worden, echter willen ze hier niet (meer) aan meewerken voorlopig... helaas. De sfeer en stijl vind ik gaaf en past mijn inziens perfect bij mijn oude beauty! Maar het kan ook iets heel anders zijn: grote 'verlaten' vlakte, hangar vliegveld, havengebied Rotterdam (maar waar dan precies), oude vervallen gebouwen, etc, etc.
Reageer ajb als je een interessante tip hebt. Bedankt alvast!
Als er meer animo is, is het misschien leuk om er een prof-shoot van te maken met meerdere Mustangs.
Dat is alleen interessant als er meerdere kandidaten zijn lijkt mij. Laat maar weten!
Groeten,
Micha