Bedankt voor het delen

Moderator: Shelby GT-H
Bedankt voor de leuke reacties heren !mustangfan26 schreef:Leuk speelgoed zo'n drone
Hoi Ronald. Nee geen enkel probleem deze keer. In Gotenburg stond een douanier en die vroeg wat ik ging doen.1970TwisterSpecial schreef:Werd je eigenlijk nog uit de rij gepikt bij de Zweedse en Noorse grens ?
Net als ik rij je met een zeer opvallende auto.
Ik werd er bij beide grenzen eruit gepikt, maar kon na een korte inspektie/praatje verder.
Later toen ik vanaf Kristiansund naar Vasteras reed, stond er alleen bord dat de grens markeerde
Klopt !Swordfish79 schreef:Auto vanavond gespot op de SPN in Den Bosch
Hey Randy, ach als je zwaar gestressed op vakantie gaat kun je niet verwachten dat het 1,2,3 weg is. Maar komt zeker goed hoor.Craneman schreef:Krijgt ie midden in de zomer een Mustang, moeten er gelijk winterbanden onder, maar wat een prachtige foto's Chris.
Zowel van je auto als het landschap als je auto in het landschap. Echt geweldig! Ik hoop dat het je goed heeft gedaan en je volledig gerehabiliteerd bent (het werkgevoel komt niet meer echt terug, kan ik je al wel vertellen)
Je had het druk!! volgens mij had je geen eens tijd om zelf ff een rondje te lopen..chrisrombouts schreef:Klopt !Swordfish79 schreef:Auto vanavond gespot op de SPN in Den Bosch
Klopt helemaal !Swordfish79 schreef:Je had het druk!! volgens mij had je geen eens tijd om zelf ff een rondje te lopen..chrisrombouts schreef:Klopt !Swordfish79 schreef:Auto vanavond gespot op de SPN in Den Bosch
Thanks Twan !twan schreef:Chris bedankt voor al die prachtige foto's, wat een mooie trip zeg, prachtig land !! en helemaal met zon schitterende auto TOP!!