Even voorstellen

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Even voorstellen

Bericht door TTarmor »

Goedemiddag allemaal,

Bij dezen wil ik mij even voorstellen. Ik ben Michael en woon op Goeree Overflakkee. Ik ben bijna een jaar getrouwd en nog gelukkig ook.

Voor mijn trouwerij had ik een mustang cabrio gehuurd en sindsdien ben ik verkocht. Het gehuurde model (2010) was helemaal geweldig.

Sinds dat moment ben ik zelf rond gaan kijken en hierbij ben ik met een vriend in gesprek geraakt, welke regelmatig wagens uit Amerika over laat komen. Van oude ambulances tot aan rolls royce phantoms. Hierdoor is mijn oog op een gegeven moment gevallen op een deep impact blue 2015 V6 uit Miami.

De wagen had wat schoonheidsfoutjes en heeft twee maal in een kop staart gezeten, maar na controle door een lokale agent bleek het toch een goede deal te zijn.

Na drie maanden is de wagen uiteindelijk binnen gekomen na gigantisch veel gedoe met de papieren bij de dealer en luchtpost. Dit is nu enkele dagen geleden.

De wagen heeft wel behoorlijk meer schade dan verwacht. Gescheurde voorbumper, cracylerende achterbumper, mat gespoten scherm boven het linker voorwiel. Redelijk wat happen uit de lak alsmede deuken. Ook de afstandsbediening mist een knop. Echter gezien de prijs en het mogelijke bpm voordeel kan ik mij hier niet heel erg druk om maken.

De wagen zal nog compleet opnieuw gespoten en uitgedeukt moeten worden en hierbij zal ik ook nog wat performance parts aan willen laten rukken.

Nu nog de keuring en bpm etc afwachten.

Fotos volgen nog

Duimduimduim

Groetjes,

Michael
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door 1967coupe »

Welkom, kijk voor onderdelen ook in België en Duitsland. Daar rijden er veel meer rond dan hier.
We zijn gek op foto's overigens.

Gr
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5306
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Even voorstellen

Bericht door Neko- »

Welkom op het forum, en succes met het op kenteken zetten :) Ik wacht de foto's af :)
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Even voorstellen

Bericht door DanielSmit »

Welkom hier, ben benieuwd wanneer ik de nieuwe aanwinst op ons mooie eiland kan zien rondscheuren
Gewoon omdat het kan :)
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Even voorstellen

Bericht door TTarmor »

DanielSmit schreef: wo 03 okt, 2018 12:35 Welkom hier, ben benieuwd wanneer ik de nieuwe aanwinst op ons mooie eiland kan zien rondscheuren
Dankjewel! Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk. Ik heb alleen geen flauw idee hoe snel de transitie naar duitse en Nederlandse papieren gaat. En dit in combinatie met de rdw keuring, bpm taxatie etc en het repareren van de wagen heb ik het idee dat het wel zeker nog een maand gaat duren :(.

Waar ergens op het eiland ben je het vaakst rijdend te vinden? Ik in ieder geval in het uiterste oosten. Wat al genoeg zal zeggen denk ik haha

Groetjes
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Even voorstellen

Bericht door DanielSmit »

TTarmor schreef: wo 03 okt, 2018 13:38
DanielSmit schreef: wo 03 okt, 2018 12:35 Welkom hier, ben benieuwd wanneer ik de nieuwe aanwinst op ons mooie eiland kan zien rondscheuren
Dankjewel! Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk. Ik heb alleen geen flauw idee hoe snel de transitie naar duitse en Nederlandse papieren gaat. En dit in combinatie met de rdw keuring, bpm taxatie etc en het repareren van de wagen heb ik het idee dat het wel zeker nog een maand gaat duren :(.

Waar ergens op het eiland ben je het vaakst rijdend te vinden? Ik in ieder geval in het uiterste oosten. Wat al genoeg zal zeggen denk ik haha

Groetjes

Ik woon in Stellendam en rij dus vooral aan die kant van het eiland, maar ik heb hem voor erbij dus voor dit seizoen zal hij niet veel meer rijden.
Heb nog wst onderhoud te doen en daarna gaat hij de stal in
Gewoon omdat het kan :)
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Even voorstellen

Bericht door TTarmor »

DanielSmit schreef: wo 03 okt, 2018 14:14
TTarmor schreef: wo 03 okt, 2018 13:38
DanielSmit schreef: wo 03 okt, 2018 12:35 Welkom hier, ben benieuwd wanneer ik de nieuwe aanwinst op ons mooie eiland kan zien rondscheuren
Dankjewel! Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk. Ik heb alleen geen flauw idee hoe snel de transitie naar duitse en Nederlandse papieren gaat. En dit in combinatie met de rdw keuring, bpm taxatie etc en het repareren van de wagen heb ik het idee dat het wel zeker nog een maand gaat duren :(.

Waar ergens op het eiland ben je het vaakst rijdend te vinden? Ik in ieder geval in het uiterste oosten. Wat al genoeg zal zeggen denk ik haha

Groetjes

Ik woon in Stellendam en rij dus vooral aan die kant van het eiland, maar ik heb hem voor erbij dus voor dit seizoen zal hij niet veel meer rijden.
Heb nog wst onderhoud te doen en daarna gaat hij de stal in

Ja dat is inderdaad compleet de andere kant van het eiland. In mijn geval is hij ook voor erbij. Heb voor mijn vrouw een Clio en zelf rijd ik rond in een Sprinter, dus dit is even totaal wat anders en zonde om mee in de pekel te gaan rijden.
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Even voorstellen

Bericht door DanielSmit »

Hier een Nissan Primera en Micra erbij dus ook iets totaal anders. Denk ook dat ik er meet 90km per dag voor mn werk aardig op leeg zou lopen als ik hem als vaste auto zou gebruiken.
Gewoon omdat het kan :)
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Even voorstellen

Bericht door TTarmor »

DanielSmit schreef: wo 03 okt, 2018 15:00 Hier een Nissan Primera en Micra erbij dus ook iets totaal anders. Denk ook dat ik er meet 90km per dag voor mn werk aardig op leeg zou lopen als ik hem als vaste auto zou gebruiken.
Dan gaat het inderdaad hard. Voor mij zou het 66 km per dag zijn. Al moet ik zeggen dat mijn sprinter op de snelweg ook maar 1 op 11 a 12 rijd als ik t op 120 houd. Al rijd ik dan wel op diesel. Al is t ook geen aanrader om bouwmaterialen te vervoeren in een Mustang :p
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: Even voorstellen

Bericht door DanielSmit »

TTarmor schreef: wo 03 okt, 2018 18:08
DanielSmit schreef: wo 03 okt, 2018 15:00 Hier een Nissan Primera en Micra erbij dus ook iets totaal anders. Denk ook dat ik er meet 90km per dag voor mn werk aardig op leeg zou lopen als ik hem als vaste auto zou gebruiken.
Dan gaat het inderdaad hard. Voor mij zou het 66 km per dag zijn. Al moet ik zeggen dat mijn sprinter op de snelweg ook maar 1 op 11 a 12 rijd als ik t op 120 houd. Al rijd ik dan wel op diesel. Al is t ook geen aanrader om bouwmaterialen te vervoeren in een Mustang :p
:lol: lijkt me mooi om te zien, gewoon het zijraam open en alles doorsteken. Alleen wat koud in de winter
Gewoon omdat het kan :)
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Even voorstellen

Bericht door TTarmor »

Afbeelding
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Even voorstellen

Bericht door TTarmor »

Afbeelding
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Even voorstellen

Bericht door TTarmor »

Een klein beetje stoffig door het containervervoer maar ach :p
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Even voorstellen

Bericht door TTarmor »

DanielSmit schreef: wo 03 okt, 2018 18:10
TTarmor schreef: wo 03 okt, 2018 18:08
DanielSmit schreef: wo 03 okt, 2018 15:00 Hier een Nissan Primera en Micra erbij dus ook iets totaal anders. Denk ook dat ik er meet 90km per dag voor mn werk aardig op leeg zou lopen als ik hem als vaste auto zou gebruiken.
Dan gaat het inderdaad hard. Voor mij zou het 66 km per dag zijn. Al moet ik zeggen dat mijn sprinter op de snelweg ook maar 1 op 11 a 12 rijd als ik t op 120 houd. Al rijd ik dan wel op diesel. Al is t ook geen aanrader om bouwmaterialen te vervoeren in een Mustang :p
:lol: lijkt me mooi om te zien, gewoon het zijraam open en alles doorsteken. Alleen wat koud in de winter
Ach, gewoon de zakken cement opstapelen op de achterbank en het dak omlaag hahaha
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Aron66 »

DanielSmit schreef: wo 03 okt, 2018 15:00 Hier een Nissan Primera en Micra erbij dus ook iets totaal anders. Denk ook dat ik er meet 90km per dag voor mn werk aardig op leeg zou lopen als ik hem als vaste auto zou gebruiken.
Effe off-topic, Haha, hier ook nog een Primera, kan hem niet weg doen, zo fijn rijdt ie.
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”