Ik heb een 2V 289 uit 1965 en heb als ik mij niet vergis de originele carburateur en dat zou dan een Autolite 2100 moeten zijn.
Dus ben ik afgelopen dagen vol goede moed aan de slag gegaan. Filmpje gekeken (ja dat is een 4100) en handleiding uitgeprint.
Omdat de mustang opzich goed liep als hij warm is heb ik dry float level en pump rod overgeslagen. De choke Pull Down adjustment is me volgens mij gelukt maar het afstellen van de Fast Idle cam lukt me niet.
Zoals ik het begrijp moet je de choke cover een kwartslag tegen de klok in draaien. Maar stap 2 begrijp ik niet. Moet je de fast idle cam zo houden dat het V-tje naar de position index screw wijst? En dan schroef 4 zo draaien dat de klep 1/8"open staat? Want als ik dat probeer is het schroefje 4 een stuk te kort. Dus dat lijkt niet te kloppen. Een uurtje googlen maakt me helaas ook niet wijzer.CHOKE VALVE PULL DOWN ADJUSTMENT must be made prior to this adjustment!
1. Temporarily turn choke cover 90 degrees rich.
2. Position index screw on index mark of fast idle cam. [...]
3. Measure distance as specified in chart above between wall of air horn and lower edge of choke valve.
4. Make adjustment at point #4 as required.
5. After completion recheck and adjust auto choke setting if required.
Kan iemand me uitleggen hoe het wel hoort? Bijvoorkeur met een duidelijke afbeelding/foto.