voorstellen

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
ronk1958
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 03 jun, 2019 18:25

voorstellen

Bericht door ronk1958 »

Beste leden,

Ik ben volledig nieuw in de Mustangwereld en stel mij dus graag even voor:

Ik ben Ron en en al bijna 40 jaar werkzaam bij een gemeente in Zeeland.
Al jaren zei ik tegen iedereen dat ik na mijn pensionering ( over 7 jaar en 8 maanden) dolgraag een Mustang wilde aanschaffen.
Nadat mijn vrouw vorig jaar plots op 59 jarige leeftijd overleed heb ik dit jaar een Ford Mustang V8 coupe uit 1966 gekocht.
Je kan langer wachten maar ik heb nu zelf meegemaakt dat je leven op zeer korte tijd drastisch veranderd kan zijn.

Ik ben een liefhebber maar ook een leek en zit met het volgende.
Ik tank euro 95 en voeg dan loodvervanger toe, de hoeveelheid is voor mij altijd gissen, dit omdat ik de tank nooit helemaal leeg rij.
Kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan oplossen?
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 18 mei, 2015 23:36

Re: voorstellen

Bericht door ErwinM »

Welkom op het forum!

Er zal een hele nieuwe wereld voor je open gaan. Ik kan je helaas niet helpen met je probleem omdat ik zelf van de moderne modellen ben, maar er zullen genoeg mensen rondhangen in de sub-fora van de betreffende jaargangen die precies weten hoe het werkt.

We houden ook van foto's, dus vergeet ook niet je aanwinst te showen hier ;)

mvg,
Erwin.
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
Gebruikersavatar
Kuupertie
Berichten: 1199
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 14:07
Locatie: Ommen

Re: voorstellen

Bericht door Kuupertie »

V.w.b. loodvervanger: die voeg je toe aan de hoeveelheid die je tankt. Dus gewoon aflezen op de pomp zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: voorstellen

Bericht door Dakloos »

Welkom, al weer een 65-66'er liefhebber op dit forum! Voor wat betreft de loodvervanger: gewoon 95 tanken!
Erwin

1966 convertible
freightlinerfld120
Berichten: 2
Lid geworden op: za 21 dec, 2019 21:26

Re: voorstellen

Bericht door freightlinerfld120 »

hallo,even voorstellen,ik ben dik kapteijn woon in bodegraven. heb al jaren het usa virus,dikke truck freightlinerfld en ben eigelijk een Chevy man,rij ook een surburban 454 ,maarrrrr per ongelijk een mustang gekocht uit 2005,beetje schade bumper,koplamp en motorkap,geen probleem.totdat ik effe een rondje ging maken en m,n beide achterband totaal aan bonke reed!! ben bandeboer dus geen probleem,maar heb hem toch maar effe in de zaak gezet,heeft nog geen kenteken,en dat mag nie. nu delen spuiten enbeetje aanpassen voor eu nl kenteken er maar op zetten ,in 2020 kan die los gaan,mooie kar,m,n klein zoon zegt dat het dubbebie is van transformers,mooi geel is niet lelijk. 80000mile dat was in het kort.groet dik
Gebruikersavatar
FredB
Berichten: 81
Lid geworden op: di 29 jul, 2014 18:18
Locatie: Bodegraven

Re: voorstellen

Bericht door FredB »

freightlinerfld120 schreef: za 21 dec, 2019 21:41 hallo,even voorstellen,ik ben dik kapteijn woon in bodegraven. heb al jaren het usa virus,dikke truck freightlinerfld en ben eigelijk een Chevy man,rij ook een surburban 454 ,maarrrrr per ongelijk een mustang gekocht uit 2005,beetje schade bumper,koplamp en motorkap,geen probleem.totdat ik effe een rondje ging maken en m,n beide achterband totaal aan bonke reed!! ben bandeboer dus geen probleem,maar heb hem toch maar effe in de zaak gezet,heeft nog geen kenteken,en dat mag nie. nu delen spuiten enbeetje aanpassen voor eu nl kenteken er maar op zetten ,in 2020 kan die los gaan,mooie kar,m,n klein zoon zegt dat het dubbebie is van transformers,mooi geel is niet lelijk. 80000mile dat was in het kort.groet dik
Hey Dik. Mooi man dat is al de vijfde mustang in Boreft waar ik weet van heb. Kunnen bijna onze eigen club in Bodegraven beginnen :D

Groet,
Fred
live today nobody promised you tomorrow

2016 GT Convertible
2013 V6 Convertible Premium
2007 V6 Convertible
Grey Mustang Registry #8604
freightlinerfld120
Berichten: 2
Lid geworden op: za 21 dec, 2019 21:26

Re: voorstellen

Bericht door freightlinerfld120 »

he, mooi kwam gisteren in bodegraven nog een gele mustang tegen,was jij dat
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5305
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: voorstellen

Bericht door Neko- »

Welkom op het forum, en veel veilige en leuke Mustang mijlen/kilometers toegewenst. Foto's zijn welkom :)
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
saf1908
Berichten: 1627
Lid geworden op: vr 04 mei, 2012 19:48

Re: voorstellen

Bericht door saf1908 »

Welkom Ron en veel plezier met de hobby.
1966 Mustang Fastback
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”