Aller eerst hartelijk bedankt om mij toe te laten.
Ik hoop dat ik hier ervaring op kan doen en mag delen met jullie.
Ik ben in bezit van een Mustang V8 van 64.5 waar sinds nu een klein jaar een LPG installatie in ligt.
De Mustang start perfect op LPG blijft er vervolgens ook gewoon op lopen kan er een goede 5 KM mee rijden en dan houd hij in en slaat vervolgens af.
Het vlammetje is uit en ik krijg hem niet meer gestart op LPG.
Ik heb de installatie al nagelopen de relais hoor je ook duidelijk klikken met omschakelen naar LPG, de installatie is niet koud of bevroren ( dit zou ook niet echt kunnen bij warme motor ).
Als ik terug naar benzine schakel loopt hij weer als een zonnetje echter om weer op LPG te rijden moet ik de motor weer af laten koelen.
Ik word er radeloos van is er iemand die misschien tips heeft of ook dit probleem heeft gehad.
De contact punten zijn vervangen door een PerTronix en de coil is toen ook vervangen door een Flamethrower, dit probleem is pas veel later begonnen.
Met vriendelijke groet en grote dank Frits
Mustang 64.5 V8 op LPG Slaat af bij warme motor ( IMPCO )
Moderator: Shelby GT-H
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: za 08 jun, 2019 01:18
Re: Mustang 64.5 V8 op LPG Slaat af bij warme motor ( IMPCO )
Ik denk dat je verdamper toch bevriest. Voel eens aan beide koelwaterslangen, deze moeten goed warm zijn.
'71er grande
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
Re: Mustang 64.5 V8 op LPG Slaat af bij warme motor ( IMPCO )
Hoi,
Een luchtbel in je verdamper wellicht?
gr
remco
Een luchtbel in je verdamper wellicht?
gr
remco
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: za 08 jun, 2019 01:18
Re: Mustang 64.5 V8 op LPG Slaat af bij warme motor ( IMPCO )
Hartelijk bedankt het bleek inderdaad een luchtbel te zijn had wel verwacht dat er een blok ijs was geworden van de verdamper. Maar dit bleek niet het geval te zijn.
Oorzaak was trouwens de dop van het KVS volgens mij oude er terug op gedraaid probleem is op eens weg