Red Bull

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
BullitTV
Berichten: 311
Lid geworden op: ma 27 okt, 2014 13:03

Re: Red Bull

Bericht door BullitTV »

Hi Kees,
Succes met de verkoop van de 'oude'. Ben benieuwd waar die uit gaat komen, een van je potentiële kopers ken ik toevallig!
Ook de nieuwe ziet er weer spik en span uit! Veel plezier daarmee.

Gr Ted
Mustang Coupe 289 '68
Mach-E RWD standard range Technology+
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Dank je Eric en Ted. Vandaag met de grijze naar de miniatuurautobeurs in Houten. Waarschijnlijk zijn laatste ritje met mij. De tank was ook nog aardig vol, vandaar.....
Ik had de grijze dus op Marktplaats vanaf begin vd week, iemand deed een goed bod, is langs geweest, komt maandag voor de overdracht. Zijn er dus intussen weer gasten die hoger gaan bieden!!!!! Is de man van het goede bod dus weer zenuwachtig, want die ziet dat er mensen hoger bieden dan hem. Ik heb hem maar even gerustgesteld: ik heb JOUW bod geaccepteerd, en als jij maandag niet komt ga ik de andere bieders benaderen.

Vanmiddag bij thuiskomst lag ook al de brief vd RDW in de bus: een brief met een code die ik goed moet bewaren (thuis waarschijnlijk) en het plastic kentekenbewijs dat je bij je moet hebben als je met de auto rijdt.

Verder nog even het volgende. Wat is de juiste volgorde als ik de grijze verkoop: EERST laten overschrijven op postkantoor en DAARNA de koper laten betalen, of omgekeerd?
Laatst gewijzigd door keesie25 op di 18 feb, 2020 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door Eric »

Eerst betalen uiterwaard. En bij voorkeur via de bank, dan loop je ook geen risico op vals geld. Mochten ze toch cash willen betalen dan gewoon samen naar jouw bank gaan en meteen storten. Bij overschrijven via de bank komt het tegenwoordig bijna real time aan. Zelfs als je verschillende banken hebt.
Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: Red Bull

Bericht door petersdappie »

Top dat voor de “grijze” zoveel geïnteresseerde zijn. Suc6 maandag met de afhandeling. Even over de cabrio, ikzelf heb in de 7 jaar dat ik de mustang heb nooit 1 druppel water binnen gehad. Maar jij hebt nu de gesloten versie van de mustang waar je ongetwijfeld veel plezier van gaat hebben. Gr Theo


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Veel plezier met de nieuwere Mustang. Hij ziet er netjes uit. :ok:
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Dank je Twister. Ik zei al, gekeurd door Hennie Lek na aankomst in Nederland, dus de mijlenstand (met Carfax) is dus ook correct.
Ik ben nu bezig om het alarmsysteem te 'doorgronden'.
Sleutels/AB's opbergen in een metalen trommeltje, en dan bij de auto gaan staan, dan zou je zeggen, dan doen ze het niet, maar je kunt probleemloos de deur open maken. Direct maar twee van die speciale mapjes besteld bij Bol com waar je ze in opbergt. Deze hebben reeds goede recensies, dus dat zal dan goed zijn.

Verder alvast wat 'leuke' dingetjes besteld, zoals hood lifts (heb ik ook op de grijze, maar ik kan ze niet overzetten op de rode), verlengde paddle shifters en zwarte quarter louvres. Alles uit China, dus niet al te veel geld, maar kan ook inferieure kwaliteit zijn.

Vrijdag ook nog even gechat met Ford USA betreffende die Maintenance guide. Nog geen antwoord. Er is ook niets over te vinden op het net, dus waarschijnlijk bestaat het niet als los boekje. Wie weet dit, en is er dan een oplossing bedacht door iemand?
Gebruikersavatar
chrisrombouts
Donateur 2014
Berichten: 1189
Lid geworden op: wo 18 mei, 2011 19:36
Locatie: Noord-Brabant

Re: Red Bull

Bericht door chrisrombouts »

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige machine. Ik ben er van overtuigd dat ik in deze auto heb proef gereden. :mrgreen:
Ik mag aannemen dat er in je kenteken 2 dezelfde letters voor komen als ook 2 dezelfde cijfers ? :mrgreen:
Het zit namelijk zo, Hennie had er 2 te koop staan voor een ander. Beide met inboedel uit Amerika mee terug gebracht. De grijze stond bij Hennie in opslag en de rode werd nog mee gereden. De rode was van 2015 en de grijze van 2017. Rode met automaat en zonder performance pakket en de grijze met handbak en met performance pakket. Hennie had het zo geregeld dat ik ze beide op dezelfde dag zou kunnen komen bekijken en dat deed ik dus. De eigenaar kwam met de rode en daar heb ik toen eerst in gereden. Toen hij weg was heb ik de grijze getest. Daarna via Hennie een flink tegenbod uitgebracht op de grijze en voordat ik thuis was kreeg ik al het antwoord van Hennie. Hij appte "Proficiat, je bent een grijze mustang rijker" waarop ik antwoorde, Shit ! :lol: Waarom ik voor de grijze koos is het volgende, 2 jaartjes jonger alhoewel dat eigenlijk niet echt belangrijk is want de rode was ook in nieuw staat en met ongeveer dezelfde km stand. Performance pakket en mooier dashbord maar dat is te wrappen. Maar het belangrijkste was voor mij het feit dat ik niet weer een rode wilde hebben. Daar had ik al 10 jaar in gereden namelijk. Dus wilde ik iets totaal anders en dat werd dus grijs of te wel Magnetic. Dus eigenlijk is het aan mij te danken dat je nu in die rode rijdt ! :lol: :lol: :lol: Zonder gekheid een prachtige wagen en ik wens jullie dan ook veel plezier en veilige kilometers of Miles !!! We komen elkaar vast wel tegen dit jaar. Groetjes van Chris.
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5306
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Red Bull

Bericht door Neko- »

Nou gefeliciteerd dan maar met de nieuwe aanwinst :) Veel veilige mijlen/kilometers toegewenst :)
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door 1967coupe »

ff een dsgje niet op het forum en dan al 3 pagina's :shock:

Gefeliciteerd Kees, ziet er top uit. Hopelijk zie ik hem een keer in het echt.

Veel plezier ermee en graag gedaan :mrgreen:

GR
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Dank mannen, goed te weten dat we elkaar kunnen helpen en tips kunnen geven. Drie pagina's pas in dit topic en geloof me, als het aan mij ligt worden het er nog veel meer.
Vanmiddag wordt mijn grijze dan opgehaald door iemand uit Groningen, vent van 25, zit denk ik niet op het forum, zijn eerste Mustang.
We hadden zo ontzettend veel te doen de afgelopen dagen, dat ik me niet echt met de nieuwe kon bezig houden. Allereerst moest ik de grijze klaar maken voor verkoop, hebben we nou niet echt mooi weer gehad, heb ik twee jonge katten die geholpen moesten worden, hadden we gisteren een feest ergens anders waarbij we werden OPGEHAALD door een andere auto, en was zaterdag de miniatuur autobeurs, en de tank van de grijze zat nokkie-vol, dus laatste echte ritje met de grijze gemaakt.

Chris, ik heb een PM gestuurd. Ik begin het te begrijpen. Je zag bij Hennie dus een rode en een grijze, en je koos voor de grijze omdat je al jaren in een rode had gereden.........en ik heb dus jaren in een grijze gereden! Want inderdaad, twee dezelfde letters en twee dezelfde cijfers in het kenteken. Waarom onthoud je dat trouwens......?
Wordt vervolgd!
Laatst gewijzigd door keesie25 op di 18 feb, 2020 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
chrisrombouts
Donateur 2014
Berichten: 1189
Lid geworden op: wo 18 mei, 2011 19:36
Locatie: Noord-Brabant

Re: Red Bull

Bericht door chrisrombouts »

Hoi Kees, zal je zo wel ff mailen maar waarom ik dat van dat kenteken heb onthouden ? Dat heb ik niet maar zag het op de foto's die ik ervan gemaakt heb. :mrgreen: :mrgreen:
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Ok, snap ik Chris. Ik wacht je mailtje af.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Verder maar weer. Vanmorgen het allereerste echte plezierritje gemaakt. Ik krijg die stoel maar niet in de goede stand, terwijl er van alles beweegt onder me. Eerst getankt, toch wel vreemd, geen tankdop, maar gewoon insteken. Wat denk je? Ik kon hem gewoon VOL gooien zonder haperingen! Dat gaat mij een heleboel tijd schelen! Wel voor een dermate hoog bedrag getankt dat ik nog nooit voor een tankbeurt heb uitgegeven! Voor het wegrijden de boodschap tussen de tellers met de stelling om links op het stuur op OK te klikken, dan begint de tellerstand weer met 0.

Hennie adviseerde E98, en dat heb ik nu dus ook gedaan. Zijn er leden die 'ervaring' hebben, en misschien E10 tanken?
Verder naar een auto-bestikkeringsbedrijf. Op de achterkant staat alleen maar 'GT', en dat willen we toch iets persoonlijk laten maken. Het bedrijf gaat ons een paar ontwerpen opsturen, dus dat wordt vervolgd.

En toen kwam er een boodschap tussen de tellers: Keyless entry battery low. Direct maar even langs de Gamma. Men kreeg het kastje niet open, dus maar even naar zo 'autospeciaal' zaak. Open gekregen en er zaten TWEE batterijtjes in. Gelukkig had hij nog twee nieuwe: 14 euro. Daarna terug naar de Gamma, want je weet nooit, nog maar twee extra batterijtjes gekocht voor de tweede AB, deze keer ......8 euro!

Onderweg de spraakherkenning uitgeprobeerd. Reageert wel, maar is nog niet helemaal vlekkeloos. Zou het kunnen dat mijn stem niet herkend wordt, en is dat in te stellen? Ik zeg toch gewoon: 'navigation off'. Daarna de cruise control uitgeprobeerd. Werkt perfect, en wat zie ik tussen de tellers: ALLES wordt in kilometers aangegeven. Sterker, recht onderin staat hoeveel km/uur je rijdt! Ik dacht toch echt dat het eerst allemaal in mijlen was......! En ben ik nou gek: de totaal-tellerstand word ook in KILOMETERS aangegeven: 9.600 KILOMETER nu! Ik was al steeds aan het rekenen hoeveel MIJL er op stond toen ik hem kocht.

De analoge teller met mijlen/ kilometers in het middengebied is slechter uit te lezen dan in mijn vorige auto. Ook is het zo dat als je de cruise control uit zet de info vd kilometers/snelheid verdwijnt. Jammer.

Thuis gekomen was er een pakje van Bol com met daarin twee identieke mapjes om je AB's in op te bergen. Dit gedaan, en als ik dan bij de auto sta zou hij NIET open moeten gaan. Dat werkt dus niet, want hij gaat gewoon open. Retour gezonden dus en op zoek naar betere.

Vrijdag ook nog een Ford bedrijf (ik zeg even niet welke) gebeld met de vraag of zij Mustangs leveren waarbij een gewoon los onderhoudsboekje zit. Ze wisten het niet maar de receptioniste was wel zo aardig om me een universeel boekje toe te sturen. Vandaag ontvangen, en haar even gebeld en bedankt. Kijk, daar kun je wat mee!
Laatst gewijzigd door keesie25 op di 18 feb, 2020 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door Eric »

keesie25 schreef: di 18 feb, 2020 14:42 Hennie adviseerde E98, en dat heb ik nu dus ook gedaan. Zijn er leden die 'ervaring' hebben, en misschien E10 tanken?
Het kan in principe allebei, maar het is natuurlijk zonde om zo'n berg geld uit te geven aan een krachtige motor en er dan afwaswater in te gooien. En helemaal met de beperkte kilometers die jij per jaar rijdt is het kostenverschil verwaarloosbaar.
keesie25 schreef: di 18 feb, 2020 14:42 Ik zeg toch gewoon: 'navigation off'.
Sync 2 (en 3) verstaan geen natural speech, je moet specifieke termen gebruiken. Hier kun je een heel overzicht vinden:

https://www.manualslib.com/manual/12055 ... ml?page=14

Blijven oefenen Kees :mrgreen:
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Red Bull

Bericht door peer »

keesie25 schreef: di 18 feb, 2020 14:42 Hennie adviseerde E98, en dat heb ik nu dus ook gedaan. Zijn er leden die 'ervaring' hebben, en misschien E10 tanken?
Ik heb een tijdje op e10 gereden met de gt om het uit te proberen (3 volle tanks achter elkaar). Mijn conclusie is dat die er erg slecht op loopt en veel meer verbruikt. Sindsdien tank ik altijd 98 en loopt de motor een stuk rustiger.
keesie25 schreef: di 18 feb, 2020 14:42 Thuis gekomen was er een pakje van Bol com met daarin twee identieke mapjes om je AB's in op te bergen. Dit gedaan, en als ik dan bij de auto sta zou hij NIET open moeten gaan. Dat werkt dus niet, want hij gaat gewoon open. Retour gezonden dus en op zoek naar betere.
Ik heb zakjes van aliexpress en die werken perfect, kosten volgensmij een paar euro per stuk.
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”